خبرگزاری کار ایران

محمدعلی نجفی:

میز خدمت ادارات و دستگاه‌ها به معنای واقعی، گره‌گشا باشد

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۲۹۲

استاندار البرز با اشاره به اینکه مصوبات جلسات شورای آموزش و پرورش لازم الاجراست بر اجرای میز خدمت ادارات و دستگاه‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که بعد از ظهر یکشنبه در حوزه استاندار برگزار شد با اشاره با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرای مصوبات، گفت: با توجه به اهمیت موارد مطروحه در جلسات شورای آموزش و پرورش، سرعت بخشی به روند عملیاتی شدن مصوبات مورد تاکید است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز و قدردانی از حضور فعال خیرین ادامه داد: جای خرسندی دارد که امسال رقم بیشتری به افزایش سرانه های آموزشی استان از سوی نیکوکاران اختصاص یافت ولی انتظار می رود که در اسرع وقت این امکان در جهت ساخت و تجهیز مدارس استان صرف شود.

نجفی گفت: باید جذب اعتبارات ملی آموزش و پرورش با جدیت بیشتری دنبال شود چراکه افزایش جمعیت و رشد سریع مهاجرت نیازمند تقویت زیرساخت ها در این بخش است.

وی با بیان اینکه حدود 700 هزار نفر در البرز در مناطق حاشیه ای البرز سکونت دارند افزود: بر این اساس این مناطق آسیب پذیر بوده و به توجه ویژه ای بخصوص در حوزه آموزش و پرورش نیازمند هستند.

استاندار البرز اضافه کرد: ما موظف به خدمات رسانی به تمامی اقشار مردم هستیم از این رو با رشد جمعیت و مهاجرت بر بار مسئولیت ما افزوده می شود.

وی با اشاره به لزوم بهره برداری از ظرفیت های اقوام گفت: البرز دارای رنگین کمانی از اقوام است که می توان از چنین ظرفیتی برای بسیج مردمی در جهت رشد و ارتقا استان استفاده کرد.

نجفی طرح کارورزی را برای دانش آموزان و دانشجویان موثر و مهم دانست و افزود: باید نگاه تربیت کاردان و نیروهای ماهر در کشور تقویت شود چراکه چنین افرادی برای ورود به بازار کار آماده خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: کشورهای توسعه یافته دنیا، فرزندان خود را از دوران مدرسه با مهارت های مختلف آشنا می کنند تا فرد کارآفرین و ماهر وارد اجتماع و مهیای اشتغال مناسب شود.

استاندار البرز با بیان اینکه باید دانش آموزان را در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی دخیل کرد گفت: فرهنگ مصرف صحیح آب و حفاظت از محیط زیست با حضور پویا و پرشور دانش آموزان در جامعه نهادینه می شود.

وی به اهمیت میز خدمت در ادارات و سازمان ها اشاره کرد و افزود: میز خدمت در آموزش و پرورش تاثیر بسزایی در کیفیت و سرعت ارائه خدمات ایفا می کند بنابراین باید با جدیت بیشتری این امر دنبال شود.

نجفی عنوان کرد: باید نهایت تلاش و اهتمام مسئولان برای گره گشایی از امور مردم باشد چراکه در شرایط فعلی نباید خواسته یا ناخواسته بر مشکلات مردم افزود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز