خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار لرستان مطرح کرد:

ضرورت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در بخش گردشگری در راستای توسعه لرستان

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۴۲۶

معاون استانداری لرستان گفت: سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی در بخش گردشگری در راستای توسعه و پیشرفت استان امری‌ضروری بوده و توجه به امر آموزش در سازمان تامین اجتماعی به رفاه اجتماعی ختم می شود.

به گزارش ایلنا لرستان، گودرز امیری در جلسه تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید سازمان تامین اجتماعی استان به آثار منفی برخی موضاعات سیاسی بر تامین اجتماعی و به فشارهای برخی جریانات سیاسی اشاره و اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی می‌تواند تعامل بیشتر و بهتر میان سرمایه‌گذاران و مستمری‌بگیران را فراهم کند.

وی افزود: تامین اجتماعی با ایجاد ارزش افزوده باید بتواند در طول زمان پاسخگوی خدمات افراد تحت پوشش این سازمان بوده و در افزایش کسب و کار نقش بسزایی داشته باشد.

امیری اضافه کرد: با تلاش و کوشش می‌توان سازمان تامین اجتماعی را به اهداف اولیه بازگرداند زیرا برخی عقب‌ماندگی‌ها و کم کاری‌ها از دیر باز تاکنون در این سازمان به چشم می خورد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان افزود: سازمان تامین اجتماعی در توسعه درمان و توجه به رفاه و آسایش بازنشستگان نقش مهمی ایفا کرده و همچنین این سازمان در بخش گردشگری لرستان می‌تواند مؤثر و مفید واقع شود. این در صورتی است که لرستان، استانی مناسب برای سرمایه‌گذاری بوده و فرصت‌های اثربخشی در استان وجود دارد که می‌توان با استفاده از این ظرفیت‌ها و پتانسیل ها به توسعه و پیشرفت استان کمک کرد.

وی با بیان اینکه وجود آثار تاریخی و گردشگری از پتانسیل‌های استان برای سرمایه‌گذاری به حساب می‌آیند اضافه کرد: جلوگیری از به‌کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی علاوه‌ بر این‌که دارای مزایای خوبی در بحث اشتغالزایی است، از معایبی نیز برخوردار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان افزود: در استان لرستان شرکت‌هایی زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی وجود دارد که نیمه فعال یا تعطیل هستند که باید برای آنان تدابیری اندیشیده شود.

وی افزود: بخش‌های خصوصی و دستگاه‌های اجرایی در راستای پرداخت مطالبات تامین اجتماعی هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

امیری افزود: استانداری لرستان امادگی کامل دارد در راستای برگزاری جلسات اموزشی ویژه کارفرمایان قدم موثری بردارد همچنین ابلاغ دستورالعمل بخشودگی جرائم در پرداخت مطالبات تامین اجتماعی نقش بسزایی داشته است که انتظار مدت زمان بخشودگی جرائم تامین اجتماعی افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/
محمود احمدی سبزواری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز