خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر کرج:

حمایت از اصناف، خدمات رسانی شهروندان را ارتقا می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۵۶۵

رئیس‌شورای شهر کرج گفت: اصل مشتری‌مداری در عرضه و کیفیت محصولات در بازارهای میوه و تره بار کرج رعایت می شود.

به گزارش ایلنا، محمد نبیونی در بازدید از مراحل نهایی بازسازی بازار روز میخک کرج اظهار کرد: راه اندازی بازار روزها و حمایت از اصناف نقش کلیدی در خدمت‌ رسانی به شهروندان دارد.

وی تصریح کرد: ساخت بازارهای میوه و تره بار توسط شهرداری برای تامین کالاهای اساسی شهروندان در فضایی توام با آرامش و امنیت مورد توجه شهرداران کلان شهرهای کشور قرار گرفته است و شهرداری کرج نیز  با مشارکت سرمایه گذاری بخش خصوصی نخستین گام را در این زمینه برداشته است.

نبیونی، بر توجه به ارتقا ساختارهای خدمت رسانی به شهروندان تاکید کرد و گفت: مهم ترین هدف احداث بازار روز ایجاد آرامش، رفاه حال شهروندان و تامین مایحتاج آنان است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن اظهار رضایت از روند راه اندازی مجدد بازار روز میخک افزود: در این پروژه مشارکتی که توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در حال انجام است غرفه های متعدد به فروش مواد غذایی، میوه و تره بار باکیفیت می‌پردازند که علاوه بر رونق فضای کسب و کار، نیازمندی های غذایی شهروندان منطقه نیز به شکلی متمرکز تامین می شود.

نبیونی تاکید کرد: با توجه به اینکه بازارهای میوه و تره بار نقش اساسی در افزایش رضایتمندی مردم از شهرداری ایفا می کند، در زمینه امکان افزایش بازارهای  میوه و تره بار در شهرستان کرج در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز