خبرگزاری کار ایران

به دلیل غیبت چند عضو؛

جلسه رسمی شورای‌شهر کرج نیمه‌کاره رها شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۶۹۶

جلسه رسمی شورای‌شهر کرج که قرار بود در مدت زمان دو ساعت و 30 دقیقه برگزار شود به‌دلیل حضور نداشتن تعدادی از اعضا در کمتر از نیم ساعت به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شصت و ششمین جلسه شورای شهر کرج به دلیل غیبت چند نفر از اعضا تنها با دو دستور جلسه در حالی به پایان رسید که تنها نیم ساعت از شروع جلسه، گذشته بود.

این در حالی است که بنا به اعلام رئیس شورا در جلسه گذشته، زمان جلسه رسمی که قرار بود دیروز یکشنبه 27 خرداد برگزار شود به دلیل مقارن بودن با تعطیلات عید فطر، به عصر امروز موکول شد.

محمد نبیونی در این ارتباط گفت: جلسه امروز، همزمان با چند جلسه دیگر برگزار شد که این همپوشانی باعث شد تعدادی از اعضا موفق به حضور در جلسه شورا نباشند.

نبیونی نیمه کاره رها شدن جلسه امروز را به عنوان دومین جلسه ناتمام شورای پنجم برشمرد و گفت: با توجه به اهمیت مصوبات کمیسیون برنامه و بودجه، حضور حداکثری اعضا برای رای گیری لازم است. 

وی با عنوان اینکه با شرایط امروز نمی توان برای لایحه های مطرح شده رای گیری کرد، افزود: غیبت بعضی از اعضا را به حساب تمام نشدن تعطیلات عید فطر آنها می گذاریم و امیدواریم در جلسه آینده همه اعضا حاضر باشند.

شایان ذکر است، به دلیل اطلاع قبلی رئیس شورا، سرپرست شهرداری، معاونان همراه و اصحاب رسانه در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز