خبرگزاری کار ایران

اداره آبفای آبادان اعلام کرد:

آب شرب در آبادان سهمیه‌بندی شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۲۴۲

اداره آبفای آبادان با صدور اطلاعیه‌ای از سهمیه بندی شدن آب شرب شهروندان آبادان خبرداد.

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه اداره آبفای آبادان آمده است: شوری آب رودخانه بهمنشیر به حد آب دریا رسیده و به دلیل شوری بسیار، نمی‌توان از آن برداشت کرد که این امر سبب کاهش تولید آب آبادان شده است.

در این اطلاعیه تاکید شده: هم اکنون آب شرب شهروندان آبادان تنها از خط آبرسانی غدیر تامین می‌شود.

این اطلاعیه می‌افزاید: تا پایان تیر جاری که خط دوم آبرسانی غدیر کامل می‌شود، ناچار به سهمیه بندی آب شرب در مناطق مختلف آبادان هستیم.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: تا بهره برداری کامل از خط دوم غدیر شهروندان نسبت به نصب منبع آب در منازل برای ذخیره سازی اقدام کنند.

گفتنی است؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری روز دوشنبه هفته گذشته در نشست شورای اقتصاد مقاومتی گفته بود: دولت عزم خود را برای رفع مشکل آب شرب شهر‌های آبادان و خرمشهر در کوتاهترین زمان ممکن جزم کرده است.

شهروندان آبادان و خرمشهر در چند هفته گذشته به دلیل شوری بیش از حد آب رودخانه بهمنشیر که تامین کننده اصلی آب آشامیدنی شهروندان آبادان و خرمشهر است با مشکلات زیادی روبه رو شده‌اند.

برای برطرف کردن شوری آب شرب خرمشهر و آبادان، طرح احداث سد خاکی مارد، اجرای مرحله دوم طرح آبرسانی غدیر و راه اندازی دستگاه آب شیرین کن در دست اجرا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز