خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان مطرح کرد:

شبکه شهرهای خلاق یونسکو فرصتی برای رونق گردشگری اصفهان

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۴۳۵

شهردار اصفهان با بیان اینکه به دنبال گردشگری پایدار هستیم، گفت: با گردشگری پایدار، طبیعت و فرهنگ از بین نمی رود چرا که گردشگری پایدار، فقط به امروز نگاه نمی‌کند و با نگاه توسعه‌ای به آینده، در خدمت حال و آینده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، قدرت‌الله نوروزی در آیین افتتاحیه دهمین نمایشگاه گردشگری اصفهان ضمن ابراز خرسندی از حضور میهمانان خارجی و سفیر تاجیکستان، اظهار داشت: امیدواریم اصفهان با برگزاری چنین نمایشگاه هایی دستاوردهای درخوری داشته و از امکانات و اقتصاد این استان در مسیر توسعه گردشگری استفاده شود. 

شهردار اصفهان با بیان اینکه خوشبختانه اصفهان به شهرهای خلاق جهان پیوسته و توانسته نقش خوبی را در شبکه شهرهای خلاق یونسکو ایفا کند، تصریح کرد: شرکت در اجلاس شبکه شهرهای خلاق جهان در لهستان با حضور نمایندگان ۲۵۰ شهر باعث شد که این تعداد از شهرهای دنیا پیام اصفهان را بشنوند و فرصتی طلایی برای رونق بخشیدن به صنعت گردشگری فراهم شود.

شهردار اصفهان افزود: تکرار این نمایشگاه‌ها و حضور نمایندگانی از کشورهای دیگر و همچنین اعزام تورها، می‌تواند در زمینه توسعه کارآفرینی و اشتغال، نقش موثری ایفا کند. 

گردشگری، پیوندهای بین مردم را احیا می‌کند

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در ادامه این آیین با ابراز امیدواری برای رسیدن به جایگاهی درخور در حوزه گردشگری، گفت: برگزاری این مناسبت‌ها، رویدادها و مذاکرات، پیوند بین مردم را احیا می‌کند‌؛ همان طور که اکثر کشورهای دنیا در مسیر راه ابریشم با تبادل علم و دانش، مسیر پیشرفت را در پی گرفتند. 

فتح الله معین با اشاره به پهنه تمدنی فارسی‌زبانان در این منطقه، خاطرنشان کرد: در سال‌های اول فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، وزیر راه و ترابری وقت این کشور گفت، من اگر اصفهان و شیراز را نبینم، آرزو به دل مرده ام. 

دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و دومین نمایشگاه بین‌المللی هتل، رستوران، فست‌فود و کافی‌شاپ اصفهان از بیست و نهم خردادماه تا یکم تیرماه و به مدت چهار روز در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا شده است و علاقمندان می‌توانند در ساعات ۱۶ تا ۲۲ از آن بازدید کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز