خبرگزاری کار ایران

فرماندار نظرآباد:

دامپروری‌های فعال، تسهیلات کم بهره دریافت می‌کنند/ ارتقا رتبه تولید شیر نظرآباد با حل مشکلات تولیدکنندگان

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۵۲۲

فرماندار شهرستان نظرآباد با اشاره به تسهیلات کم بهره ویژه احداث و گسترش واحدهای دامپروری، گفت: با ارائه تسهیلات بلاعوض می‌توان برای احداث تصفیه خانه های واحدهای تولیدی، اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا فلاح نژاد امروز در اولین جشنواره تولید شیر شهرستان نظرآباد، گفت: یکی از برنامه های ما بحث روحیه آفرینی و ایجاد نشاط است که در حوزه دامپروری و در جشنواره امروز دنبال می‌شود.

وی با عنوان اینکه از سال 75 با دامداران نظرآبادی ارتباط مستقیم دارد، خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه تولیدکنندگان شیر و لبنیات نظرآبادی با مشکلاتی مواجه هستند اما توانسته اند در تولید شیر، رتبه های قابل ملاحظه ای کسب کنند که این از همت و ظرفیت خوب این شهرستان است.

وی با اشاره به مشکلات دامپروران، گفت: از آمار و ارقام خرید و فروش شیر و نهاده های دامی اطلاع دارم و می دانم اگر شیر فروخته می شود، پرداخت پول از طرف مسئولان با تعلل صورت می گیرد که این منجربه نگرانی دامداران خواهد شد.

فرماندار نظرآباد با اشاره به وام های 4، 6، 8 و 16 درصدی بانک ها اشاره کرد و گفت: این تسهیلات نه تنها برای احداث دامداری بلکه با توجه به فعال بودن واحد دامدارآن و در راستای گسترش تولید و کسب و کار، ارائه می‌شود. 

وی افزود: در ارتباط با این تسهیلات، در آینده نزدیک جلسه ای با مدیران بانکی برگزار می شود که مراحل انجام ثبت نام وام های بانکی از طریق جهاد کشاورزی انجام شود. 

فلاح نژاد به مهمترین مشکل دامداران اشاره کرد و اظهار داشت: کنترل پساب و تصفیه فاضلاب دامداری حائز اهمیت است و با ارائه تسهیلات بلاعوض می توان برای احداث تصفیه خانه ها اقدام کرد.

فلاح نژاد در پایان تصریح کرد: نظرآباد توانسته در تولید شیر رتبه و جایگاه خوبی در کشور به دست آورد در حالی که با حل مشکلات آنها، این جایگاه ارتقا خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز