خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل:

بوروکراسی اداری در سرمایه گذاری گردشگری اردبیل کاهش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۲۲۷

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در خصوص کاهش بوروکراسی زاید اداری در روند سرمایه گذاری گردشگری این استان قول مساعد داد.

به‌گزارش ایلنا، نادر فلاحی در جلسه نشست صمیمی استاندار اردبیل با سرمایه گذاران بخش گردشگری تصریح کرد: اداره کل در خصوص کاهش مدت زمان و بهبود روند صدور مجوزهای سرمایه گذاری عزمی جدی دارد.

وی افزود: مذاکراتی با سازمان میراث فرهنگی نیز در این خصوص انجام شده تا نسبت به صدور برخی مجوزها به اداره کل تفویض اختیار شود و در ادامه سرمایه‌گذاران به جای صرف زمان طولانی بتوانند در کوتاه مدت مجوز فعالیت دریافت کنند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: در وضعیت فعلی نیز صدور موافقت اصولی طرح های سرمایه گذاری در یک هفته انجام می شود.

فلاحی همچنین به اختصاص هزار و 500 میلیارد ریال از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به بخش گردشگری اشاره کرد و بیان داشت: انتظار می رود سرمایه گذاران علاقه‌مندی که در حیطه این تسهیلات طرح قابل اجرا دارند از این فرصت استفاده مطلوب داشته باشند.

در این جلسه معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد سرمایه گذاری گردشگری در این استان، طرح تکاپو را یکی از طرح های مطلوب جهت اجرای پروژه های گردشگری دانست.

ناصر محمودی با تاکید به اینکه در طرح تکاپو، رسته گردشگری اهمیت ویژه دارد، اضافه کرد: مدل سیستمی این طرح می تواند دغدغه ذینفعان را نیز پاسخ دهد.

وی یکی از مشکلات فعلی سرمایه گذاران را نبود انجمن سرمایه‌گذاری دانست وتاکید کرد: با تشکیل این انجمن در استان بسیاری از مشکلات و دغدغه ها رفع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز