خبرگزاری کار ایران

معاون جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبر داد:

امدادرسانی به 874 حادثه دیده در خرداد ماه سالجاری

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۲۳۶

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به 874 نفر حادثه دیده در خرداد ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، عزیز ارشادیان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: 137 نفر از این حادثه دیدگان در حوادث جاده ای، 5 نفر مراجعه حضوری، یک نفر در حوادث ساحلی و دریایی، 363 نفر در سیل و آبگرفتگی، 14 نفر در حوادث کوهستان و 354 نفر در برنامه مناسبتی دچار حادثه دیدگی شده بودند.

وی با بیان اینکه این افراد در 56 فقره حادثه دچار حادثه دیدگی شده بودند، تصریح کرد: عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در طول خرداد ماه به 37 حادثه جاده ای، 4 مراجعه حضوری، یک حادثه دریایی و ساحلی، 6 حادثه سیل و آبگرفتگی، 4 حادثه کوهستان و 4 برنامه مناسبتی امدادرسانی کرده اند.

ارشادیان با اشاره به اینکه در این حوادث به 724 نفر امدادرسانی شده است، ادامه داد: 363 نفر در سیل و آبگرفتگی، 348 نفر در برنامه مناسبتی، 7 نفر در حوادث جاده ای و 6 نفر در حادثه کوهستان امدادرسانی شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در این حوادث 90 نفر مصدوم شده بودند، اضافه کرد: 18 نفر به صورت سرپایی درمان شده و 22 نفر هم توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.

ارشادیان با بیان اینکه 115 تیم عملیاتی برای امدادرسانی در این حوادث به کار گرفته شده بود، ادامه داد: این تیم ها با بکارگیری 433 نفر و 131 دستگاه ناوگان اعم از آمبولانس، ست نجات، خودروی کمک دار پشتیبانی و به کارگیری 9 پمپ آب و لجن کش، 3 ست غواصی و یک ست کوهستان به یاری هموطنان شتافته بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز