خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

تقدیر غفرانی از حامیان و شرکت کنندگان طرح پاکداشت طبیعت

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۳۶۹

مدیرکل ورزش و جوانان البرز در پیامی از تمامی حامیان و شرکت کنندگان در طرح بزرگ پاکداشت طبیعت استان البرز تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، امیر غفرانی با اشاره به حضور 6 هزار نفری جامعه ورزش و جوانان در طرح پاکداشت طبیعت گفت: این حضور پرشور و باشکوه در مقام عمل به همه ثابت کرد که تمامی مردم بویژه جوانان و ورزشکاران نسبت به مسائل زیست محیطی دغدغه داشته و خود را در مقابل این مهم مسئول می دانند.

وی افزود: پاکداشت طبیعت 1397 به عنوان یک جنبش اجتماعی و حماسه زیست محیطی در اذهان مردم استان البرز ماندگار خواهد بود.

غفرانی با تشکر از حضور استاندار البرز در پاکداشت اظهار کرد: جا دارد به صورت ویژه از دکتر نجفی و مجموعه استانداری البرز تشکر و قدردانی داشته باشم که در تمامی مراحل اجرای این طرح حامی و یار و یاور ما بودند.

وی ادامه داد: همچنین از فرماندار شهرستان کرج، شهردار و مجموعه مدیریت شهری کرج و بخش آسارا و بخشداری آسارا قدردانی می کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز اضافه کرد: صدا و سیمای البرز، اداره کل حفاظت محیط زیست، اداره کل راه و شهرسازی، نیروی انتظامی، راهنمایی رانندگی، آبفا، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، شرکت ایران خودرو و جهاد کشاورزی نیز به اجرای موفق طرح کمک شایانی کردند که جای تقدیر فراوان دارد.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک بار اصلی این برنامه بر دوش همکارانم در اداره کل، هیات‌های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد بود که تقدیر از تمامی این عزیزان را وظیفه خود می دانم.

غفرانی تصریح کرد: اصحاب رسانه به عنوان رسولان فکر، اندیشه و اطلاع رسانی همیشه و در تمام برنامه ها به فرهنگ سازی و انتقال صحیح اخبار و رویدادها به جامعه نقش مؤثر و بسزایی دارند، من نیز به نوبه خود، حضور پر رنگ این عزیزان را ارج نهاده و نسبت به تلاش این قشر اثرگذار و زحمتکش کمال قدردانی و تشکر را دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز