خبرگزاری کار ایران

جواد رحمتی:

ستاد اجرایی تبریز 2018 باید پتانسیل‌های گردشگری آذربایجان‌شرقی را تبلیغ کند/ اقدامات انجام شده راضی کننده نیست

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۵۶۵

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: هر شهرستان می‌تواند بر اساس پتانسیل‌های خود، نقشی در میزبانی از گردشگران در تبریز ۲۰۱۸ بر عهده بگیرد.

به گزارش ایلنا، جواد رحمتی در جلسه ستاد اجرایی تبریز 2018، با اشاره به اینکه زحمات زیادی تاکنون برای رویداد تبریز 2018 کشیده شده است اظهار داشت: برخی از اقدامات انجام شده هنوز راضی کننده نیست. نباید اقدامات برای رفع تکلیف باشد، بلکه باید اقدامات عملیاتی و میدانی باشد. عجیب است در سطح شهر اثری از نمادهای رویداد تبریز 2018 دیده نمی‌شود لذا همه ادارات و نه تنها شهرداری برای این موضوع باید پای کار بیایند.

وی با تاکید بر اینکه تبریز 2018 فرصت بزرگی برای عرضه کردن قابلیت‌های گردشگری استان است، تصریح کرد: باید ستاد تبریز 2018 باید برای تبلیغات و معرفی پتانسیل‌های گردشگری تبریز و آذربایجان شرقی متمرکز شود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه نمادسازی و تبلیغات خوبی برای تبریز 2018 انجام نشده، ابراز داشت: الان زمان اقدامات زیرساختی نیست بلکه زمان میزبانی و معرفی داشته‌های تبریز و آذربایجان است. بخش بزرگی از اعتبارات تبریز 2018 که در بودجه 97 اختصاص یافته، باید به تبلیغات هزینه شود.رقم اختصاص یافته به بخش تبلیغات کم است و باید با برنامه ریزی و ارائه برنامه، اعتبارات این بخش را افزایش دهیم.

رحمتی جدی گرفتن برگزاری جشنواره‌ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: هر شهرستان می‌تواند بر اساس پتانسیل‌های خود، نقشی در میزبانی از گردشگران در تبریز 2018 بر عهده بگیرد.

وی با انتقاد از اینکه تعدد جلسات و مصوبات، خروجی مورد انتظار را برای تبریز 2108 نداشته، اضافه کرد: باید درباره نتایج این جلسات قضاوت کنیم ضمن اینکه برخی تعهدات سازمان‌ها برای 2018، عملکرد روتین دستگاه‌ها است که باید برای تبریز 2018 اقدامات و اعتبارات ویژه‌ای از سوی ادارات اختصاص یابد.

معاون عاستاندار آذربایجان‌شرقی در پایان، استفاده از ظرفیت بخش‌خصوصی در درج تبلیغات تبریز 2018 بر روی محصولات صادراتی را مورد اشاره قرار داد و گفت: با این اقدام، مشارکت مردم و بخش خصوصی در این رویداد افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز