خبرگزاری کار ایران

معاون شهرداری اصفهان مطرح کرد:

تلفات تصادف موتورسیکلت‌ها یک بحران برای شهر اصفهان

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۸۱۷

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: سهم تصادفات منجر به فوت موتورسیکلت‌ها 25 درصد در کل کشور است و این آمار در شهر اصفهان بیش از 50 درصد است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا صلواتی پیرامون اهداف اجرای طرح ارتقا ایمنی موتورسواران اظهار داشت: خوشبختانه در سال‌های اخیر در بحث ارتقا ایمنی شهر روند خوبی را شاهد بوده‌ایم، به این معنا که در بخش کاهش تصادفات منجر به فوت در کل کشور رتبه نخست را کسب کردیم و در این بخش بیش از 10 درصد کاهش را شاهد بودیم.

وی افزود: این در حالی است که نرخ کاهش تصادفات در کل کشور حدود یک درصد اصفهان و بر همین اساس اصفهان درصد کاهش زیادی را داشته و این اتفاق مبارکی است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای ما حتی یک کشته در تصادفات هم زیاد است، گفت: هرچه این آمار کمتر شود موفق‌تر خواهیم بود، اما با اینکه در کاهش تصادفات موفق بودیم اما متأسفانه نرخ تصادفات منجر به فوت موتورسواران ما افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه سهم تصادفات منجر به فوت موتورسیکلت‌ها 25 درصد در کل کشور است، اظهار داشت: این آمار در شهر اصفهان بیش از 50 درصد است که سبب شده ما برنامه ویژه‌ای را برای کاهش این آمار طراحی کنیم.

صلواتی خاطرنشان کرد: در بحث ایمنی موتورسیکلت یک دستگاه نمی‌تواند به تنهایی وارد شود و حتماً باید همه نهادها مشارکت داشته باشند، ما در شورای ترافیک استان و شورای مدیریت بحران موضوع را مطرح کردیم، چون واقعاً تلفات تصادف موتورسیکلت‌ها یک بحران برای شهر اصفهان است.

وی بیان کرد: قرار بر این شد که همه دستگاه‌ها اعم از استانداری، فرمانداری، شهرداری، پلیس راهور و آموزش پرورش، ادارات کل ارشاد و صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، شرکت پست و مدیریت اصناف همکاری‌های لازم را در اجرای این طرح انجام دهند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: بنابراین امیدواریم با قانون مداری و گسترش فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی بتوانیم تصادفات موتورسیکلت‌ها را کاهش دهیم و فکر می‌کنم تا پایان سال بتوانیم یک نمره قابل قبولی را در این زمینه داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز