خبرگزاری کار ایران

نبیونی در صحن شورای شهر کرج:

متکدیان چهره کرج را زشت کرده اند / تعیین تکلیف پروژه بلوار خوارزمی

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۸۶۴

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با انتقاد از اغتشاشات بصری متکدیان و افزایش حضور آنها در چهارراه‌ها و معابر اصلی در فصل تابستان از شهرداری این کلانشهر تقاضا کرد از طریق انجام هماهنگی های لازم با سایر نهادها نسبت به ساماندهی و جمع آوری آنها اقدام کند.

به گزارش ایلنا، محمد نبیونی امروز در نطق پیش  از دستور خود در ابتدای شصت و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش تعداد متکدیان در فصل تابستان جای نگرانی دارد و شهرداری باید در چهارراه ها و معابر اصلی طرح های مقابله با متکدیان را اجرایی کند و همچنین هماهنگی های لازم با سایر نهادها را نیز به عمل آورد، عنوان کرد: متکدیان از عوامل اصلی اغتشاشات بصری و بر هم زدن آرامش و امنیت روانی شهروندان هستند.

وی افزود: متاسفانه طرح های اجرا شده در خصوص جمع آوری و ساماندهی متکدیان که عمدتا اتباع غیرمجاز هستند، ناکارآمد بوده و آنها در یک چرخه باطل به معابر اصلی سطح شهر باز می گردند و احساسات شهروندان را غارت می کنند، طبق گزارش های موجود بسیاری از آنها نیاز مالی نداشته و با هدف کلاهبرداری و سودجویی وارد این میدان شده اند و امیدواریم که شهرداری کرج در فصل تابستان تمهیدات لازم برای مقابله با آنها را داشته باشد.

رئیس دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث فاز دوم بلوار خوارزمی به سمت گلدشت که موقتا متوقف مانده و موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم آورده است، اظهار کرد: از آنجا که دسترسی ها در منطقه مذکور محدوده بوده و به تشدید ترافیک در محور خیابان شهید بهشتی به سمت کمالشهر منتهی شده است، انتظار می رود که با هدف جلب رضایت ساکنین منطقه در اسرع وقت نسبت به از سرگیری پروژه و تکمیل آن اقدام شود و بنده بارها این تذکر را مطرح کرده ام.

نبیونی در پایان تصریح کرد: انتظار می رود شهرداری کرج در خصوص تذکراتی که اعضاء مطرح می کنند، اقدامات عملی را صورت دهد و با تهیه گزارش های مکتوب مستندات به نمایندگان مردم گزارش دهد. متاسفانه نمایندگان مردم در محورهای مختلف نقدها و مطالب و سوالاتی را مطرح کرده اند که اهتمام جدی برای پاسخگویی به آنها به چشم نمی خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز