خبرگزاری کار ایران

با هماهنگی سیروس شفقی، انجام شد؛

اعزام تیم امدادی تازه نفس برای جستجوی دختر غرق شده/خروجی آب سد کرج کم شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۸۸۱

فرماندار ویژه شهرستان کرج از اعزام تیم های امدادی از آسارا، اراک و اصفهان برای جستجوی دختر مفقود شده  در رودخانه کرج خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیروس شقفی امروز درباره آخرین وضعیت تجسس غواصان برای یافتن دختر بچه 9 ساله مفقود شده در رودخانه کرج که هفته گذشته به همراه پدر خود در آب این رودخانه غرق شده بود؛ گفت: تیم های امدادی از جمعیت هلال احمر شهرستان کرج به همراه تعدادی از افراد بومی منطقه به صورت روزانه در حال کاوش هستند که جای تشکر ویژه از این عزیزان و همچنین همراهی این نیروهای هلال احمر شهرستان کرج وجود دارد.

وی با بیان اینکه جست وجوها کماکان برای یافتن این دختربچه ادامه دارد ، افزود: از 8 صبح امروز تیم عملیاتی از غواصان بومی بخش آسارا، اراک و اصفهان، به محل حادثه اعزام شده اند؛  البته جسد پدر دختر مفقود شده در همان ساعات اولیه پیدا شد.

وی افزود: تا اکنون طی دو مرحله، حدود 20 کیلومترعملیات تجسس در محدوده بیلقان و در داخل رودخانه انجام شده است اما متاسفانه به جهت بالای آب رودخانه جست وجوها با دشواری ادامه دارد.

فرماندار ویژه شهرستان کرج ادامه داد: نهایتاً امروز با هماهنگی های انجام شده تیم های غواصی از جمعیت هلال احمر، آتش نشانی، شهرداری های آسارا و کمالشهر به اتفاق تیم های اعزامی از آتش نشانی و غواصی اراک به همراه مدیریت بحران و حراست فرمانداری کرج  به محل حادثه اعزام شده اند. 

شفقی با اشاره به هماهنگی های انجام شده توسط فرمانداری این شهرستان با مدیریت سد کرج درخصوص کاهش خروجی حجم آب از سد کرج گفت: تا امروز میزان خروجی آب از 19 متر به 10 متر کاهش پیدا کرده است تا شرایط برای جستجوی بهتر این دختربچه غرق شده بیشتر فراهم شود و جستجوها نیز کماکان ادامه دارد. 

این دختربچه روز یکشنبه 27 خردادماه به همراه پدر خود در رودخانه کرج غرق شده اند که جسد پدر این دختربچه در همان ساعات نخست پیدا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز