خبرگزاری کار ایران

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد اعلام کرد؛

آغاز ثبت نام کارگران و کارفرمایان یزدی در سامانه جامع روابط کار

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۴۵۴

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از آغاز ثبت نام کارگران و کارفرمایان در سامانه جامع روابط کار خبر داد و گفت: همه کارگران و کارفرمایان می بایست با حضور در دفاتر پیشخوان دولت در این سامانه ثبت نام کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، محمدجواد حیدری گفت:سامانه جامع روابط کار توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف شفاف سازی اطلاعات جامعه کارگری و کارفرمایی راه اندازی شده است.

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد در خصوص ویژگی‌های این سامانه افزود: در این سامانه حدود ۳۰ خدمت در حوزه روابط کار، هم برای کارگران و هم برای کارفرمایان پیش‌بینی شده است که علاوه بر شفافیت در اطلاعات، امکان نظارت و پایش وضع موجود حاکم بر روابط کاری را به سیاستگذاران می‌دهد.

ثبت الکترونیکی شکایات کارگران بدون مراجعه حضوری به مراجع حل اختلاف و ثبت قراردادهای کار نیروی انسانی توسط کارفرمایان تنها بخشی از ویژگی‌های سامانه جامع روابط کار است.

حیدری درباره مدارک مورد نیاز برای ثبت نام نیز اظهار داشت: کارگران و کارفرمایان برای ثبت نام در سامانه جامع روابط کار با در دست داشتن مدارک هویتی خود، فقط یکبار با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نسبت به دریافت نام کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

 سامانه جامع روابط کار از طریق آدرس اینترنتی http://prkar.mcls.gov.ir قابل دسترس است و کارگران و کارفرمایان پس از تشکیل پرونده در دفاتر پیشخوان دولت می‌توانند اطلاعات خود را با ورود به سامانه ثبت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز