خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تربت جام و تایباد:

مرزنشینان اگر قاچاق نکنند چه کاری انجام دهند

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۱۴۲

جلیل رحیمی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی گفت : در روستاهای مرزی این شهرستان کار و‌صنعت نیست و مردم پول درمان و دارو را ندارند و اگر قاچاق نکنند چه کاری انجام دهند.

به گزارش ایلنا ، رحیمی رئیس فراکسیون مرزنشینان با اشاره به محدودیت اقلام وارداتی شرکتهای مرزنشینان خواستار رفع این مشکل شده و از طرف دیگر خواستار نظارت بیشتر بر نحوه عملکرد این شرکت‌ها شدند.

وی گفت: مرزنشینان نیاز جدی به حمایت دارند و باید حداکثر استفاده را از مرز و  تعاونی های مرزنشین ببرند. و خواستار ایجاد بازارچه مرزی شدند.

جلیل رحیمی با اشاره به مشکل سیستم بانکی کشور ادامه داد :سیستم بانکی کشور باید اصلاح شود و مسئله دار هست، این سیستم بانکی صنعت ،کشاورزی و دامپروری ما را با مشکل مواجه کرده و برخی واحدها را به تعطیلی کشانده است.

وی در ادامه به دو بانده شدن جاده مشهد -دوغارون اشاره کرد و گفت : تصادفات جاده ای بخاطر استاندارد نبودن و مشکلاتی که جاده های حوزه انتخابیه دارد همچنان قربانی می‌گیرد و با توجه به جلسات متعدد با دولت و وزارت راه و شهرسازی خواستار مساعدت استاندار محترم خراسان رضوی در اختصاص بودجه لازم برای اتمام باند دوم جاده دوغارون تربت جام خصوصا حدفاصل احمدآباد به تربت جام می باشیم.

 نماینده تربت جام تایباد  باخرز و صالح آباد با اشاره به اولین سفر شهرستانی استاندار گفت : سیگنال مثبت توجه و‌ ویژه استاندار به شهرستان های تربت جام ، تایباد، باخرز و صالح آباد را درک میکنیم که اولین هیاتی را که به ملاقات پذیرفتند و اولین حوزه ای که حضور پیدا کردند این منطقه بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز