خبرگزاری کار ایران

برای دومین بار؛

انتخاب شهردار قزوین به زمان دیگری موکول شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۴۱۲

مقرر شده بود عصر امروز در صحن شورای شهر قزوین، رأی‌گیری برای انتخاب شهردار صورت گیرد اما به دلیل سفر برخی از اعضای شورا به سفر اربعین، موضوع به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، پس از اتمام ارائه برنامه‌های کاندیداهای تصدی شهرداری قزوین در صحن علنی شورای شهر قزوین، تصمیم 9 عضو شورای شهر قزوین برای انتخاب شهردار بر این شد که روز شنبه 20 مهر ماه این مهم تحقق یابد که به دلیل ارسال نشدن برخی از استعلامات، این مهم به امروز سه‌شنبه 23 مهر ماه موکول شده بود.

مهدیه سادات قافله‌باشی سخنگوی شورای شهر قزوین به خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: مقرر شده بود عصر امروز در صحن علنی شورای شهر قزوین شهردار این شهر انتخاب شود که  به علت حضور برخی از اعضا در سفر اربعین جلسه انتخاب شهردار به زمان دیگری موکول شد.

وی جلسه امروز شورای شهر را بررسی مناسب سازی شهر برای معلولان بیان کرد و افزود: مهم‌ترین فاکتورهای اعضای شورای شهر قزوین برای انتخاب شهردار جدید رزومه کاری، سن بازنشستگی و برنامه‌های نامزد‌ها و میزان آشنایی آنان با شهر قزوین و مشکلات است.

به گزارش ایلنا، رضا عسگری، حسن آصفی از گزینه‌های تصدی شهرداری بودند که پس از ارائه برنامه‌های خود ازاین تصدی انصراف داد.

شنیده‌ها حکایت از رقابت تنگاتنگ بین سیاوش طاهرخانی، ‌‌ ‌غلامحسین شیری و عباسعلی مدیح از گزینه‌های تصدی شهرداری قزوین  است که باید دید بیشترین رأی اعضای شورای شهر به کدام گزینه برای انتخاب شهردار خواهد بود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز