خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین :

بی توجهی به منافع ملی، دغدغه مهم کشور است

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۲۶۳

استاندار قزوین گفت: مسئله مهم در کشور بی توجهی به منافع ملی است که درکارکردها کاملا قابل مشاهده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، همایش پدافند غیرعامل روز شنبه با محوریت حفاظت از زیرساخت های اساسی با حضور مینوییان معاون فنی و اجرایی سازمان پدافند غیرعامل کشور، نکویی معاون دانشکده پدافند غیرعامل دانشگاه مالک اشتر، هدایت‌الله جمالی پور استاندار قزوین و مدیران دستگاه های اجرایی استان در سالن همایش شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

جمالی پور در این مراسم بیان کرد: یکی از مشکلات مملکت عدم توجه به زمان است. زمان نقش مهمی در توسعه کشور دارد لذا همه ما باید متعهد به زمان باشیم تا بتوانیم به عنوان مدیران کشور نقش اساسی در پیشرفت و مدیریت کشور داشته باشیم.

جمالی پور عنوان کرد: در برنامه تبیین شده در سازمان پدافند غیرعامل سعی شده زیرساخت های حساس کشور با استاندارهای موجود تطبیق داده شود و دستورالعمل و روشی داریم که باید همه به آن توجه کنیم. زیرا ما آن قدر سرمایه نداریم که بخواهیم دوباره آن را بازسازی کنیم. لذا برنامه جامع پدافندی وجود دارد که باید رویکرد پدافندی در ساخت شهرها، مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: باید همه ما متعهد شویم که برنامه‌های زیرساختی با توجه به منافع ملی کشور ایجاد شود. مسئله مهم در کشور بی توجهی به منافع ملی است که درکارکردها کاملا قابل مشاهده است. پدافند یعنی صیانت‌‌گری از سرمایه و آنچه که می تواند در کشور مفید اثر باشد.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: امروز باید همه ما در مقابل توسعه کشور متعهد شویم و اگر بخواهیم رفاه اجتماعی مناسبی ایجاد شود باید آن را با منافع ملی تطابق دهیم که تطابق این دو بیانگر اعتقاد و عمل به پدافند غیرعامل است.

جمالی پور گفت: باتوجه به شرایط اقتصادی موجود باید با دقت از منابع موجود صیانت کرده تا شرایط مناسبی را برای نسل های آینده ایجاد کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز