خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهاباد خبر داد:

۵۱۰ میلیارد ریال از محل سفر رئیس جمهور به بهاباد اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۴۲۰

فرماندار بهاباد گفت: در سفر ۱۹ آبان ماه گذشته رئیس جمهوری و تعدادی از اعضای هیات دولت به استان یزد، ۵۱۰ میلیارد ریال بودجه برای اجرای طرح‌های بهداشتی و عمرانی به این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدمهدی خانی زاده بهابادی اظهار داشت: در راستای ارتقای کیفی خدمات بهداشتی و درمانی، ۶۰ میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان ۳۸ تختخوابی حکیم بهابادی و کلینیک تخصصی بیمارستان  این شهر اختصاص یافت و این مبلغ  را دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی یزد به مدت ۲ سال از محل منابع عمومی هزینه می کند.

وی اضافه کرد: همچنین ۴۵۰ میلیارد برای احداث جاده بهاباد ـ دربند ـ نایبند طبس از توابع خراسان جنوبی تخصیص یافت که منجر به خارج شدن بهاباد از بن بست و اتصال کریدور شرق به مرکز و غرب کشور می‌شود.

فرماندار بهاباد با بیان اینکه همچنین این مبلغ را شرکت مادر تخصصی  ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در سال ۹۸ و ۹۹ هزینه می کند افزود: برای تکمیل این جاده راهبردی همچنین ۴۵۰ میلیارد ریال دیگر سازمان توسعه و نوسازی و صنایع و معدنی ایران ( ایمیدرو ) تأمین خواهد کرد.

به گفته خانی زاده در دوره دولت تدبیر و امید اقدامات زیادی از جمله در توسعه زیرساخت های شهرستان انجام شد و در آینده نزدیک شاهد تحقق این مطالبات مردم شهرستان خواهیم بود.

درگزارش فرمانداری به نقل از فرماندار بهاباد آمده است: حضور حماسی و ماندگار مردم بار دیگر نشان داد که شهروندان ولایتمدار بهاباد در همه شرایط پشتیبان نظام، رهبری، دولت و خدمتگزاران خود هستند که این موضوع بار مسوولیت را برای ما سنگین‌تر می‌کند.

به گزارش ایلنا، رئیس جمهوری در سفر به استان یزد که ۱۴ وزیر و معاون نیز وی را همراهی می کردند بیش از ۵۰۰ طرح مختلف با ۲۵ هزار میلیارد ریال را افتتاح کرد و عملیات اجرایی تعدادی از طرح ها نیز شروع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز