خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل جاده ای استان فارس:

ناوگان حمل و نقل لامرد پاسخگوی نیازهای کارخانه آلومینیوم جنوب است

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۳۱۸

​معاون حمل و نقل جاده ای استان فارس از تلاش جهت راه اندازی شهرک حمل و نقل لامرد خبر داد و گفت: حدود 1000 ناوگان باری و مسافری، 1200 راننده باری و مسافری و 12 شرکت باربری در حوزه حمل و نقل شهرستان لامرد فعالیت دارند که این ناوگان کارآمد پاسخگوی نیازهای کارخانه آلومینیوم جنوب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، «علی یزدانی» معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس طی بازدید از منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جمع خبرنگاران گفت: منطقه ویژه اقتصادی لامرد به عنوان ظرفیت مناسبی برای ارتقاء و رشد شاخص‌های حمل و نقل شهرستان لامرد محسوب می شود که در پرتو همکاری با مسئولان این منطقه می‌توان با رفع موانع پیش رو به اهداف مدنظر در این زمینه دست پیدا کرد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت انجمن های صنفی حمل و نقل ، اظهار کرد: حدود 1000 ناوگان باری و مسافری، 1200 راننده باری و مسافری و 12 شرکت باربری در حوزه حمل و نقل شهرستان لامرد فعالیت دارند که این ناوگان کارآمد می‌تواند صادرات محصولات و حمل مواد اولیه و تجهیزات لازم منطقه ویژه اقتصادی لامرد را پشتیبانی کند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس افزود: باتوجه به بهره برداری کارخانه آلومینیوم جنوب در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، ناوگان حمل و نقل شهرستان لامرد پاسخگوی نیازهای این کارخانه است.

ناوگان حمل و نقل لامرد پاسخگوی نیازهای کارخانه آلومینیوم جنوب است

یزدانی از تلاش جهت راه اندازی شهرک حمل و نقل لامرد خبر داد و گفت: شهرک حمل و نقل واقع در جوار منطقه ویژه اقتصادی لامرد با مساحت 12 هکتار و کاربری‌های پارکینگ عمومی و موقت، استراحتگاه جهت رانندگان، مجتمع های کارگاهی و تعمیرگاهی و بخش‌هایی جهت استقرار دفاتر شرکت‌های حمل و نقل برای صدور بارنامه‌ها و ارائه خدمات در بخش‌های مرتبط پیش‌بینی شده است که تلاش می شود مشکلات این شهرک با همکاری مجموعه مدیریتی  شهرستان لامرد مرتفع شود و شاهد سرعت بخشی و پشتیبانی بیشتر از حمل و نقل در منطقه ویژه لامرد باشیم چرا که معتقدیم حلقه ارتباطی چرخه تولید و صادرات، حمل و نقل کارآمد و به روز است.

در این نشست، دست اندرکاران منطقه ویژه لامرد به ارائه توضیحاتی از جانمایی بخش‌های حمل و نقل در سایت انرژی بر  پرداختند و مقرر شد نشست‌ها و هماهنگی های لازم برای فعال شدن شهرک حمل و نقل در جوار منطقه ویژه لامرد انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز