خبرگزاری کار ایران

پس از ۱۲ ساعت جستجو؛

۳ نفر مفقودشده در روستاهای طبس پیدا شدند

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۱۸۶

۳ مفقود روستای خداآفرید شهرستان طبس با تلاش ۱۲ ساعته تیم‌های جست و جوی هلال احمر صبح امروز در شرایط جسمانی سالم پیدا شدند.

به گزارش ایلنا، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان از وقوع حادثه مفقودی سه نفر براثر گل و لای بارندگی های چند روز گذشته در روستای خداآفرید طبس خبر داد و گفت: با اعلام این حادثه در ساعت ۲۳ دیشب، دو تیم جست و جوی هفت نفره به منطقه اعزام شدند.

اسعدزاده با بیان اینکه در جست و جوی اولیه خودروی افراد مفقود شده که در گل و لای گرفتار شده بود، پیدا شد، افزود: با توجه به صعب العبور بودن منطقه ، عملیات جست و جو به صبح امروز موکول شد.

اسعدزاده با بیان اینکه محدوده عملیات جست و جو در مرز شهرستان‌های طبس و بشرویه بود، گفت: صبح امروز تیمی پنج نفره نیز از بشرویه برای جست و جو به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: خوشبختانه با تلاش ۱۲ ساعته نیرو‌های امداد، افراد مفقود شده صبح امروز با شرایط جسمانی سالم پیدا شدند.

وی با تأکید بر اینکه شهروندان قبل از هرگونه سفر و تفریحی از محل مورد نظر اطلاعات کافی کسب کنند ، گفت: همچنین با توجه به فصل سرد سال تجهیزات مورد نظر را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز