خبرگزاری کار ایران

از بامداد امروز و همزمان با سراسر کشور؛

تبلیغات کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس در زنجان آغاز شد/ رقابت ۱۱۳ داوطلب برای تصاحب پنج کرسی مجلس

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۴۲۰

تبلیغات کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس در زنجان آغاز شد و ۱۱۳ داوطلب در چهار حوزه انتخابیه برای تصاحب پنج کرسی مجلس با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، تبلیغات داوطلبان یازدهمین دوره از مجلس‌شورای اسلامی از ساعت 24 چهارشنبه 23 بهمن ماه به صورت رسمی آغاز شد و مردم از صبح امروز با اسامی و تصاویر تبلیغاتی این کاندیداها مواجه شدند.

زنجان چهار حوزه انتخابیه دارد که شامل حوزه زنجان و طارم، حوزه ابهر، خرمدره و سلطانیه، حوزه خدابنده و حوزه ماهنشان، ایجرود و قلتوق می شود و قرار است پنج نماینده را راهی مجلس کند.

ستاد انتخابات استان زنجان همزمان با سراسر کشور فعالیت خود را از ماه های گذشته آغاز کرده و با برگزاری جلسات متعدد برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور را در دستور کار خود قرار داده است.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان در خصوص تعداد کاندیداهای این دوره از مجلس گفت: در استان زنجان 113 نفر برای پنج حوزه انتخابیه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

خیرالله ترخانی در خصوص تعداد داوطلبان هر حوزه انتخابیه هم گفت: ۶۹ نفر در حوزه زنجان و طارم، ۲۰ در حوزه ابهر، خرمدره وسلطانیه، ۱۵ نفر در حوزه خدابنده و ۹ نفر نیز در ماهنشان، ایجرود و قلتوق تایید صلاحیت شدند.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان، با اشاره به اینکه رقابت انتخاباتی از ساعت ۲۴ چهارشنبه 23 بهمن ماه آغاز شده است، ادامه داد: از بین تایید صلاحیت‌شدگان نهایی چهار نفر از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف دادند.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه چهار نفر نیز از سایر استان‌ها به حوزه انتخابیه استان زنجان انتقالی گرفته‌اند، ادامه داد: 15 هزار عوامل اجرایی در استان این انتخابات را همراهی خواهند کرد.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان تصریح کرد: تبلیغات انتخاباتی تا ۳۰ اسفندماه به مدت هفت روز انجام خواهد شد و روز پنجشنبه یکم اسفندماه روز پایان تبلیغات و روز جمعه دوم اسفندماه انتخابات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز