خبرگزاری کار ایران

عاشوری به ایلنا خبر داد:

تمامی جلسات اداری شهرستان بردسکن لغو شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۳۲۵

معاون فرماندار بردسکن گفت: در پی شیوع ویروس کرونا با تصمیمات اتخاذ شده تمامی جلسات اداری شهرستان بردسکن لغو شد.

مهدی عاشوری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: اگر چه تاکنون هیچ گونه موردی از ویروس کرونا در شهرستان بردسکن شناسایی نشده است.

وی عنوان کرد: اقدامات پیشگیرانه در تمامی حوزه ها اتخاذ شده است و خانواده ها به شایعات دراین حوزه توجه ای نکنند و تمامی اخبار و اطلاعات در رابطه با بیماری کرونا را از طریق رسانه ملی و متخصصین دانشگاه علوم پزشکی دریافت کنند.

معاون فرماندار بردسکن گفت: جلساتی که بنا به ضرورت باشد برگزار خواهیم کرد و دیگر جلسات در حوزه دستگاههای اجرایی تا اطلاع ثانوی لغو می باشد.

وی از لغو مجالس عروسی تا اطلاع ثانوی خبرداد و گفت:در این رابطه به اتاق اصناف و اتحادیه ها اعلام شده است که هیچ مجلس در تالارها برگزار نشود.

عاشوری فر بیان کرد: بنا به مصوبه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بردسکن و ستاد استان  تمامی کتابخانه ها، استخر شنا ،  کانون های فرهنگی هنری ، 5 شنبه بازار  تعطیل و در مجالس ترحیم  به هیچ عنوان چای و خرما توزیع نشود و مدت برگزاری آن به یک ساعت کاهش  پیدا کند و توزیع قرآن انجام نشود و تنها قاری قرآن تلاوت داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز