خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد:

میزبان مسافران در ایام نوروز نخواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۷۷۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: در ایام تعطیلات نوروز، میزبان مسافران نوروزی نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در جلسه شورای ترافیک استان اظهار داشت: با توجه به شرایط حال حاضر در بحث کرونا، در ایام تعطیلات نوروز میزبان میهمانان و مسافران دیگر استان ها نخواهیم بود و هیچ امکاناتی اعم مدرسه، مهمانسراها و دیگر مراکز جهت اقامت مسافران پیش بینی نشده است.

وی بیان داشت: استان کرمانشاه هر ساله با توجه به مردم مهمانواز خود پذیرای مسافران نوروزی بود اما امسال با وجود شرایط بحث کرونا دیگر پذیرای مسافران نوروزی نخواهد بود و از دستگاه های ذیربط خواسته ایم که چنانچه مسافری قصد ورود به استان را داشت به جهت رعایت مسائل بهداشتی حتما نسبت به انجام تست پزشکی و درمانی اقدام کنند.

سالاری افزود: از مسئولین ذیربط می خواهیم که به منظور جلوگیری از بیماری کرونا حتماً از ورود مسافرانی که مشکوک به کرونا هستند، جلوگیری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده برای کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در سالجاری گفت: علیرغم اینکه در سالجاری با حجم بیشتری از زائرین عتبات عالیات در استان نسبت به سال گذشته روبرو بودیم اما خوشبختانه آمار تلفات جاده ای برون شهری در سالجاری کاهش چشمگیری یافته است که این موضوع حاصل تلاش، جدیت و همکاری اعضای کمیسیون ایمنی راه ها در استان است.

وی تصریح کرد: به لحاظ اینکه حتی یک نفر از شهروندان برای ما ارزشمند است از مسئولان ذیربط خواسته ایم که با قاطعیت و جدیت بیشتری به انجام وظیفه بپردازند و با برنامه ریزی نسبت به اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز در استان اقدام کنند.

سالاری در ادامه سخنان خود به تصادفات درون شهری کرمانشاه اشاره کرد و با بیان اینکه در این زمینه با افزایش تصادفات و تلفات روبرو بودیم، گفت: از شهرداری کرمانشاه می‌خواهیم حساسیت بیشتری به خرج دهد و نسبت به اصلاح و نظافت علائم راهنمایی و رانندگی اقدام کند.

وی تاکید کرد: شهرداری کرمانشاه باید جوابگوی کم کاری و قصور خود در این زمینه باشد و با توجه به اینکه شهر کرمانشاه یک کلانشهر است و شهرداری توان پرداخت هزینه های خود را دارد این گونه کم کاری ها به هیچ گونه پذیرفتنی نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: شهرداری کرمانشاه با هماهنگی شورای شهر باید اقدمات موثر و اثربخش را برای کاهش تلفات درون شهری تدوین و اجرایی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز