خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی:

قرائت حضوری کنتور آب تا زمان شیوع بیماری کرونا لغو شد/ ارائه قبض به صورت علی‌الحساب

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۶۱۱

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: با توجه‌ به‌ شرایط فعلی و نگرانی مردم از حضور مأموران قرائت در محل منازل قرائت کنتور خوانی تا زمان شیوع بیماری، لغو می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، ساقی با اعلام این خبر اظهار کرد: با وجود اینکه برنامه کشوری برای آغاز قرائت کنتورهای آب از ١۵ فروردین بود اما نظر به درخواست های مردم شریف استان، که با توجه‌ به‌ شرایط فعلی نگران حضور مأموران قرائت در محل منازل خود بودند لذا این عملیات تا زمان شیوع بیماری، لغو می‌شود.

وی افزود:  قبوض این دوره از مصارف به شکل علی الحساب ارائه خواهد شد.

وی از مشترکان تقاضا کرد پس از ارائه قبض علی الحساب که مبنای آن مصرف مشابه سال گذشته است، با پرداخت هزینه اعلامی از انباشت بدهی جلوگیری کنند.

وی افزود: پس از گذر دوران شیوع کرونا  و قرائت دقیق کنتور، کسر و اضافه مبالغ پرداخت شده مورد محاسبه قرار خواهد گرفت.

ساقی متذکر شد: نکته مهم اینکه مشترکان هر ١۵ روز یک بار با بستن شیرهای آب داخل منازل و اطمینان از عدم گردش شماره انداز کنتور، نشت آب در شبکه داخلی را بررسی کنند تا شاهد خسارت احتمالی به بنای ساختمان ها نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز