خبرگزاری کار ایران

توسط اداره اوقاف قزوین صورت گرفت؛

توزیع بیش از 3 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۰۷۱

اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین روز دوشنبه سه هزار و ۳۱۳ بسته معیشتی به ارزش حدودی یک میلیارد تومان بین نیازمندان استان توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین روز دوشنبه در حاشیه رزمایش ضیافت همدلی استان افزود: این بسته‌های معیشتی با هدف کمک به اقشار آسیب دیده در دوره بحران کرونا تهیه و توزیع شده است.

حجت الاسلام مصطفی مجیدی اضافه کرد: اعتبار این بسته‌های معیشتی از محل درآمد موقوفات و بقاع متبرکه استان قزوین تهیه شده و یک اقدام جهادی محسوب می‌شود.

وی ارزش هر بسته معیشتی را بین ۳۸۰ تا ۴۵۰ هزارتومان عنوان کرد و اظهار داشت: برنج ایرانی، پنیر، شکر، سویا، خرما، قند، چای، تن ماهی، رب گوجه ماکارونی و روغن از عمده کالاهایی است که در این بسته‌ها تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام مجیدی کمک به اقشار آسیب دیده و نیازمند در ماه مبارک رمضان را یک وظیفه شرعی و اخلاقی دانست و خاطرنشان کرد: اوقاف قزوین هر ساله در این ماه مبارک کمک‌های بسیاری را در دستورکار قرار داده که امسال با تاکید مقام معظم رهبری کمک‌های در مسیر طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه (مواسات) هزینه شد.

استان قزوین دارای ۲ هزار و ۷۰۵ موقوفه و ۲۶۳ بقعه متبرکه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز