خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی نیشابور خبر داد:

توقیف ٣١ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۷۷۴

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از توقیف ٣١ دستگاه موتورسیکلت و خودرو متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، سرهنگ حسین دهقانپور در تشریح این خبر گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، ترافیکی و کاهش تلفات جانی و مالی، طرح برخورد با خودرو و موتورسیکلت های متخلف در سطح شهرک های نیشابور توسط پلیس شهرستان اجرا شد.

وی در ادامه افزود: در این طرح که تعداد ١۵ تیم گشت محسوس و نامحسوس از پلیس راهور، کلانتری ١٣ قدس، یگان امداد، پلیس مبارزه با مواد مخدر، امنیت عمومی حضور داشتند که از ساعت ٢٣ شب گذشته در سطح بلوارهای فضل، معلم، جانبازان، پژوهش و بلوار دانشگاه اجرایی شد. 

وی اظهار داشت: در این راستا تعداد ١٠ دستگاه موتورسیکلت و ٢١ دستگاه خودرو متخلف به علت مخدوش بودن پلاک، نداشتن مدارک و کلاه ایمنی، حرکات نمایشی و ... توقیف و راهی پارکینگ شدند.

سرهنگ دهقانپور اعلام کرد: برخی از رانندگان خودروها بدلیل ارتکاب چندین تخلف حادثه ساز مانند عبور از چراغ قرمز، حرکات مارپیچ و نمایشی و... به مبلغ ۴٠٠ هزار تومان جریمه و دریافت ١٠ نمره منفی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی اعمال قانون شدند.

وی با بیان اینکه هدف پلیس از اجرای این طرح ها افزایش امنیت، آسایش و آرامش مردم است، تصریح کرد: در این طرح مقداری انواع مواد مخدر نیز کشف و ٣ نفر نیز پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در خاتمه با اشاره به تداوم این طرح ها از شهروندان خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات و رعایت نکات ایمنی هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ١١٠ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز