خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی کرمانشاه خبر داد:

پیش‌بینی گرد و غبار و رگبار باران در روزهای آینده

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۴۲۰

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه گفت: سامانه‌ای ناپایدار از اواسط وقت امروز ، در بعضی ساعات سبب وزش باد شدید و رگبار باران همراه با رعدوبرق در استان می‌شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، شهناز حق‌پرست کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت جوی استان کرمانشاه، اظهار داشت: براساس تحلیل آخرین داده‌های نقشه‌های هواشناسی، سامانه‌ای ناپایدار از اواسط وقت امروز (سه‌شنبه) تا صبح روز پنجشنبه، در بعضی ساعات سبب وزش باد شدید و رگبار باران همراه با رعدوبرق می‌شود.

وی با بیان اینکه این شرایط سبب غبارآلود شدن هوای استان به خصوص در نواحی غربی استان خواهد شد، گفت: بارش‌ها طی ساعاتی از فردا (چهارشنبه) در منطقه اورامانات و نیمه شرقی استان نمود بیشتری داشته و گاهی اوقات با رگبار پراکنده تگرگ و آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب نیز همراه می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه افزود: به دنبال این شرایط از روز پنجشنبه تا پایان هفته، در حالی‌که بتدریج بر دمای هوا افزوده می‌شود؛ پدیده قابل توجهی در سطح منطقه پیش‌بینی نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: در روز شنبه هفته آینده با گذر موجی کم دامنه از جو منطقه مجدا شرایط برای وزش باد نسبتا شدید و رگبار‌های موقت و پراکنده فراهم می‌شود.

حق‌پرست حمیل و کوزران با حداقل پنج درجه سانتیگراد بالای صفر و سومار با حداقل ۳۶ درجه سانتیگراد را به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقطه استان طی ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد و گفت: حداقل و حداکثر دیروز و دیشب کرمانشاه به ترتیب ۱۲ و ۲۷ درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز