خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشمر خبر داد:

غربالگری ۹۷ درصد مردم کاشمر برای پیشگیری از شیوع کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۵۷۶

فرماندار کاشمر گفت: این شهرستان در موضوع نمونه‌گیری کرونا رتبه اول در سطح استان را دارا است که باعث شده تا شیوع ویروس کرونا در هیچ زمانی در شهرستان بحرانی نشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، مسلم ساقی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن همایش های فرمانداری کاشمر برگزار شد، گفت: ما با عمل به شعار "هرچه داناتر تواناتر" از اردیبهشت ماه 98 وارد بحث اجرای انتخابات شدیم و با استفاده از تجربیات صاحب نظران و برگزاری جلسات هفتگی بحث و بررسی و مرور قانون در ستاد اجرایی انتخابات به یک وحدت نظر در مجموعه عوامل برگزار کننده انتخابات در شهرستان رسیدیم.

ساقی با بیان اینکه مسئولیت صحت جریان انتخابات به عهده هیات های اجرایی است، افزود: با کمک افراد معتمد و مسئولیت پذیر هیات‌های اجرایی انتخابات در کاشمر تشکیل شد که خوشبختانه اصل بی‌طرفی توسط عوامل به صورت کامل اجرایی شد و خوشبختانه از لحاظ مشکلات در انتخابات هیچگونه نگرانی وجود نداشت به طوریکه حوزه انتخابیه کاشمر یکی از 30 حوزه اولی در کشور بود که صحت برگزاری انتخابات در آنها تایید شد.

وی با اشاره به اینکه از دانش افراد آموزش دیده در بحث انتخابات می‌توان بعدها هم استفاده کرد، اذعان داشت: در حوزه حفاظت از صندوق های رای هیچ مشکلی نداشتیم و در نهایت همه اینها باعث به ثمر نشستن یک انتخابات با آرامش و با کمترین مشکل شد.

مسلم ساقی در مورد شیوع ویروس کرونا در شهرستان کاشمر و منطقه گفت: شهرستان کاشمر در بحث کرونا زمان را از دست نداد و از لحاظ امکانات سلامت ما هیچ کمبودی تاکنون نداشتیم.

 وی با اشاره به اینکه بیش از 97 درصدی مردم شهرستان در بحث کرونا غربالگری شدند گفت: کاشمر در موضوع نمونه گیری کرونا رتبه اول در سطح استان را دارا است که موجب این شد ویروس کرونا در هیچ زمانی در شهرستان بحرانی نشود.

مسلم ساقی در مورد ارتقا بخش کوهسرخ به شهرستان عنوان کرد: در روز های اخیر مصوبه ای با موضوع ارتقا زیرساخت های بخش کوهسرخ و بخش جدید التاسیس فرح دشت در بخش مرکزی به شهرستان ابلاغ شده است که تمامی مدیران شهرستان کاشمر برای اجرایی شدن این مصوبه باید کمک کنند.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی مجری طرح امایش سرزمینی دهستان های شهرستان کوهسرخ شده است و آغاز به کار کرده است گفت: تا کنون دهستان تکاب به صورت کامل آمایش شده است و حتما خروجی کار به دست مدیران، سرمایه گذاران و دغدغه مندان خواهد رسید.

وی یاد آور شد: سال 99 سال سختی است و اولویت ما تحقق شعار جهش تولید است که باید تمام دستگاه ها و مدیران متولی به بهبود کسب و کار، حفظ اشتغال، حمایت از واحد های تولیدی، توجه به بخش تولید روستایی، آموزش و ارتقا سطح دانش روستاییان و ارائه تسهیلات کم‌بهره روستایی توجه ویژه داشته باشند. 

فرماندار کاشمر افزود: مدیران شهرستان باید پیگیر پروژه های نیمه تمام در کاشمر باشند و از تعریف پروژه های جدید پرهیز کنند و یا پروژه های به اتمام نرسیده به بخش خصوصی واگذار گردد تا شاهد به ثمر نشستن و بهره‌برداری پروژه ها باشیم.

فرماندار کاشمر درباره تلفات رانندگی در شهرستان کاشمر گفت: در سال 98 نسبت به سال قبل از آن، 11 نفر کمتر فوتی داشته ایم که دوبانده کردن قطعه اول جاده شادمهر به کاشمر تاثیر مثبتی در این امار داشته است و خوشبختانه پروژه قطعه دوم مشغول به کار و بعد از آن قطعه سوم این محور در دستور کار می‌باشد.

مسلم ساقی از بارش های بی‌سابقه در کاشمر خبر داد و گفت: خوشبختانه در سال زراعی امسال 340 میلیمتر بارندگی در شهرستان ثبت شده است که 24 درصد نسبت به مشابه سال قبل افزایش داشته ایم و جز 3 شهر پربارش استان بوده‌ایم و همچنین فروردین سال جاری کاشمر با ثبت 150 میلیمتر بارندگی نسبت به 25 سال گذشته 80 درصد افزایش بارندگی داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز