خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان خبر داد:

تشکیل کنسرسیوم حامی فعالان اقتصادی استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۸۲۰

استاندار اصفهان از تشکیل کنسرسیوم حامی فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ، توسط بانک‌ها، با هدف احصا مشکلات واحدها و فعالان اقتصادی و دستگاه‌های اجرایی و معرفی طرح‌های دارای قابلیت واگذاری به سرمایه‌گذاران خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس رضایی در هشتاد و هشتمین جلسه شورای گفت ‌و گوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ فاقد مشکلات آبی، می‌توانند در این کنسرسیوم شرکت کنند.

وی با اشاره به افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان اظهار داشت: در این راستا ۲ راه‌حل مطرح شد، یکی‌ اینکه مشکلات واحدها و فعالان اقتصادی و دستگاه‌های اجرایی را احصا و دیگر اینکه طرح‌های دارای قابلیت واگذاری را به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

رضایی تصریح کرد: از این رو طرح‌های واجد قابلیت واگذاری به بخش خصوصی و فاقد موانع قانونی احصا شدند تا بخش خصوصی، بیشتر در زمینه آنها سرمایه‌گذاری کند.

وی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، ۲ جلسه شورای گفت ‌و گوی دولت و بخش خصوصی در سال جاری بصورت ویدیو کنفرانس و این جلسه هم با رعایت مفاد پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار شد.

استاندار اصفهان گفت: در این جلسه مباحث مربوط به کرونا و دوره پس از آن و همچنین بسته‌های حمایتی سازمان‌های ذیربط از فعالان اقتصادی در راستای رونق اقتصادی در سال جهش تولید مورد نظر قرار گرفت.

رضایی اضافه کرد: یکی دیگر از مسائل مطرح شده در این جلسه بسته‌های تامین اجتماعی بود که ۹ مورد آن به تصویب رسید.

وی افزود: برای مبارزه با کرونا باید ایمنی جمعی رُخ دهد که این مولفه در کاشان و آران و بیدگل اتفاق افتاده که در نتیجه آن شاهد کاهش محسوس این بیماری در این ۲ شهرستان بودیم.

وی با بیان اینکه اصفهان از حیث کرونا منطقه زرد محسوب می شود، از شهروندان خواست، این بیماری را جدی بگیرند زیرا کرونا در میان ما وجود دارد و هنوز وارد دوران بعد از آن نشده‌ایم.

استاندار اصفهان هشدار داد: اگر از به روز کردن خود با مسائل کرونا و پسا کرونا غافل شویم دچار خسران می‌شویم پس باید با شرایط روز کرونا، خود را تطبیق دهیم.

وی ادامه داد: توانایی بالایی در استان اصفهان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای حل مسائل و مشکلات دوره پسا کرونا از آن استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز