خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز مطرح کرد:

نمی‌توانیم پیش بینی دقیقی از زمان اتمام پروژه مقبره الشعرا داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۶۳۰

شهردار تبریز گفت: به دلیل افزایش قیمت مصالح و مشکلاتی که برای پیمانکاران پروژه پیش آمده است، نمی‌توانیم پیش بینی دقیقی از زمان اتمام پروژه داشته باشیم ولی تلاش داریم که در کمترین زمان ممکن این کار انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، ایرج شهین باهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل افزایش قیمت مصالح و مشکلاتی که برای پیمانکاران پروژه پیش‌آمده است، نمی‌توانیم پیش‌بینی دقیقی از زمان اتمام پروژه داشته باشیم ولی تلاش داریم که در کمترین زمان ممکن این کار انجام شود.

وی افزود: افزایش قیمت مصالحی همچون آهن و ورق موجب ایجاد مشکلاتی برای پیمانکاران پروژه شده که به رغم آن، اجازه تعطیلی کارگاه را نمی‌دهیم.

شهردار تبریز با اشاره به آخرین وضعیت پروژه مقبره‌الشعراء، عنوان کرد: یکسری تغییرات موجب تأخیر در اجرای پروژه در حد شمالی شده است که با رفع آن‌ها تلاش داریم به جمع بندی حد شمالی که تقریبا نهایی شده است، برسیم.

وی اضافه کرد: در کنار این موضوع، مقرر شد که کار ساخت المان ورودی حد شمالی را نیز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام دهد و مطابق پیگیری از مدیرکل ارشاد تا دو هفته دیگر پیمانکار آن‌ها نیز مشخص می شود که با تکمیل المان، ما نیز به صورت رسمی ورودی مقبره الشعرا را از حد شمال افتتاح می‌کنیم.

 وی با اشاره به تکلیف محول شده به شهردار منطقه مبنی بر انجام گلکاری در حد شمالی نیز گفت: چون کار کف سازی در حد شمالی در حال اتمام است، گلکاری ویژه‌ای در آنجا خواهیم داشت و با توجه به طراحی که انجام گرفته دستور آماده سازی آن را به شهردار منطقه دادیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز