خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل کار و رفاه اجتماعی اصفهان خبر داد:

افتتاح ویدئو کنفرانسی68 طرح تعاونی در استان اصفهان توسط معاون اول رئیس جمهور

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۴۸۹

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از افتتاح همزمان 68 طرح تعاونی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهور در روز چهارشنبه 19 شهریور ماه خبرداد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، کامران کلانی با اعلام این خبر گفت: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مقابله با  کرونا، 68 طرح تعاونی در استان اصفهان، با حضور استاندار و توسط اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور از طریق تصویری و بصورت آنلاین افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: در این برنامه از 20 تعاونی برگزیده استان در پانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر نیز تقدیر خواهد شد.

کلانی در خصوص جزئیات طرح‌های افتتاحی اظهار داشت: میزان سرمایه‌گذاری کل در این طرح‌ها 974 میلیارد ریال بوده که مبلغ 158 میلیارد ریال تسهیلات بانکی معادل 16 درصد از طریق تسهیلات بانکی و مابقی 84 درصد از طریق آورده اعضای تعاونی ها تأمین شده است.

وی یادآور شد: با بهره برداری از این طرح ها برای یک هزار و 443 نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

کلانی خاطرنشان کرد: طرح‌های تعاونی قابل بهره برداری امسال استان ۱۸ درصد از کل طرح‌های قابل افتتاح کشور است که اصفهان از این نظر در جایگاه اول کشور قرار دارد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان تصریح کرد: با افتتاح طرح های تعاونی مسکن کارمندی در مجموع 237  واحد مسکونی به اعضا واگذار خواهد شد.

 این برنامه با حضور تعداد محدودی از تعاونگران و مسئولان استانی در "شرکت تعاونی بهمن افتخار زواره" بعنوان یکی از طرح های افتتاحی بخش کشاورزی واقع در شهرستان  اردستان- بخش زواره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز