خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل خبر داد؛

وجود بیش از 455000 مصرف‌کننده خانگی گاز در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۶۱۸

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: دریافت کنندگان خدمات شرکت گاز استان از ابتدای آغاز فعالیت تاکنون به بیش از 455 هزار مصرف کننده خانگی رسیده است.

سردار اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا از نصب بیش از 2 هزار و 700 انشعاب گاز طبیعی در استان اردبیل طی سال جاری خبر داد و گفت: از آغاز سال 99 تا به حال 2 هزار و 775 فقره انشعاب گاز طبیعی در سطح استان نصب شده که از این تعداد ، 943 انشعاب در شهرها و تعداد 1 هزار و 832 انشعاب روستایی در روستاهای استان به متقاضیان نصب و به بهره‌برداری رسیده است.

وی از بهره مندی 7 هزار و 197 مصرف کننده جدید از نعمت گاز طبیعی در بخش خانگی استان خبر داد و گفت:  در بخش عمومی نیز 510 مصرف کننده جدید از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ادامه داد: دریافت کنندگان خدمات شرکت گاز استان از ابتدای آغاز فعالیت تاکنون به بیش از 455 هزار مصرف کننده خانگی و 39 هزار و 798 مصرف کننده عمومی رسیده است.

اسماعیلی از کالیبراسیون بیش از 150 دستگاه اندازه‌گیری شرکت گاز استان اردبیل در سال جاری خبر داد و گفت: مطابق استانداردهای مدیریتی استقرار یافته در شرکت گاز استان اردبیل و بر مبنای روش اجرایی کالیبراسیون، تجهیزات پایش و اندازه‌گیری همه تجهیزات اندازه‌گیری در ایستگاه‌های گاز و جایگاههای CNG در سطح استان بر اساس برنامه زمانبندی، مورد بازبینی و کالیبراسیون قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از 150 دستگاه اندازه‌گیری توسط کارشناسان و متخصصان مجرّب کالیبره شده که این اقدامات در راستای صحّه‌گذاری بر میزان دقیق مصرف گاز و شناسایی نقاط آسیب‌پذیر و مقابله با هدر رفت گاز طبیعی انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل اذعان کرد: در برنامه کالیبراسیون دوره‌ای تجهیزات برای سال جاری تعداد 350 دستگاه پیش‌بینی شده که تعداد 150 دستگاه از آن در شش ماهه اول امسال کالیبره شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز