خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

شرکت گاز استان اصفهان در ممیزی HSE، عملکرد رضایت بخشی داشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۸۲

عملکرد این شرکت در ممیزی ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE) در سال جاری بسیار رضایت بخش بود و توانست مطابق با استاندارهای تعیین شده کارنامه قابل قبولی ارائه دهد.

ایلنا: عملکرد این شرکت در ممیزی ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE) در سال جاری بسیار رضایت بخش بود و توانست مطابق با استاندارهای تعیین شده کارنامه قابل قبولی ارائه دهد. این ممیزی توسط رئیس ایمنی، رئیس محیط زیست و رئیس بهداشت شرکت ملی گاز ایران انجام شد که طی آن ساختمان‌ها، انبار‌ها، تاسیسات، ایستگاه‌ها، پیمانکاران شرکت و برخی نواحی از نظر ایمنی، بهداشت و محیط زیست بررسی و مورد ممیزی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازاصفهان، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه این شرکت طی سال‌های گذشته دستاوردهای مهمی را در راستای HSE کسب کرده است گفت: خوشبختانه شعور HSE از سالیان دور در این شرکت بسیار بالا بوده و با این ممیزی‌ها در واقع شور و پویایی آن افزایش می‌یابد.

مومنی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در زمینه HSE تصریح کرد: این ممیزی‌ها تجارب مثبت و ارزنده‌ای در پی خواهد داشت که باید به شایستگی و نحو مطلوب در جهت بهبود کار‌ها و پروژه‌های شرکت از آن‌ها بهره برد.

وی افزود: پس از استقرار HSE در شرکت گاز استان اصفهان در سال۸۶ یک سال پس از آن موفق به اخذ گواهی تعهد به تعالی سازمانی و در سال ۸۸ تقدیر نامه دوستاره تعالی سازمانی و گواهی نامه MS HSE شده‌ایم.

در ادامه غفاری رئیس بهداشت شرکت ملی گاز ایران نیز علام کرد، که فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در سال ۹۲ بسیار فراتراز حد انتظار بوده و جای تقدیر و تشکر دارد.

دولو رئیس ایمنی شرکت ملی گاز ایران، بر انطباق فعالیتهای شرکت با استانداردهای روز دنیا تاکید کرد و افزود: در این ممیزی نقاط قوتی در گاز استان اصفهان مشاهده کردم که باید اعتراف کنم در هیچ یک از شرکت‌های گاز استانی ندیده بودم.

وی اظهار کرد: این نقاط قوت بیانگر پیشرو بودن این استان در همه زمینه‌ها بویژه HSE و پدافند غیر عامل است.

ضیاء رئیس محیط زیست شرکت ملی گاز ایران نیز افزود: در این دوره رضایتمندی از اقدامات شرکت با توجه به حساسیت وجایگاه شرکت، نسبت به مقوله مهم HSE بسیار در خور توجه است.

وی گفت: در این ممیزی با توجه به دیدگاههای مومنی احساس کردیم ۴ نفر هستیم که ممیزی را انجام می‌دهیم. آنچه که از نکات ایمنی و موازین بهداشتی قابل ذکر بود، همه را به صورت موجز ودقیق مهندس مومنی در سخنانشان اشاره کردند.

همچنین عسگری، سرپرست HSE و پدافند غیرعامل شرکت گاز استان اصفهان نیز با اشاره به تاریخچه فعالیت این شرکت از سال ۱۳۴۸ و عملکرد رو به رشد آن طی سالهای گذشته گفت: اخذ گواهی نامه مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست از شرکت IMQ در سال ۸۸، تمدید گواهی نامه سیستم مدیریت HSE برای سه سال متوالی(۸۹،۹۰ و۹۱)، استقرار سیستم مدیریت جامع مواد زاید در سال ۹۲، دستگاه اجرایی تقدیرشده استان در حوزه مدیرت بحران در سال ۹۲، کسب رتبه اول بهداشت و ایمنی دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان در سال ۹۱ و کسب عنوان شرکت خدماتی سبز گویای کیفیت عملکرد این شرکت در سالهای اخیر است.

عسکری نهادینه شدن فرهنگ HSE را مستلزم رعایت کلیه موارد ایمنی و بهداشتی و محیط زیستی تعیین شده دانست و افزود: تلاش‌های زیادی درجهت جاری سازی و استمرار این موارد در شرکت شده است.

وی از تلاش همه کارکنان بویژه افرادی که در اجرایی شدن این دوره ممیزی مساعدت و همکاری داشتند تشکر و تقدیر کرد و بیان داشت: خوشبختانه در این دوره توانستیم رضایتمندی ممیزین را در حد بالایی فراهم کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز