خبرگزاری کار ایران

سمیعی نژاد مدیرعامل فولاد مبارکه خبر داد:

عزم و اراده‌ی کارکنان فولاد مبارکه دستیابی به اهداف صنعت فولاد کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۹۰

سمیعی نژاد مدیرعامل فولاد مبارکه در جمع معاونین و مدیران شرکت ضمن قدردانی از تلاش همکاران در نواحی مختلف تصریح کرد: عزم و اراده‌ی کارکنان فولاد مبارکه دستیابی به اهداف صنعت فولاد کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ایلنا: سمیعی نژاد مدیرعامل فولاد مبارکه در جمع معاونین و مدیران شرکت ضمن قدردانی از تلاش همکاران در نواحی مختلف تصریح کرد: عزم و اراده‌ی کارکنان فولاد مبارکه دستیابی به اهداف صنعت فولاد کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیرعامل فولاد مبارکه پس از استماع گزارش عملکرد نواحی مختلف شرکت در ماه گذشته ابتدا به توجه هرچه بیشتر به مقوله ایمنی در فولاد مبارکه پرداخت و با تاکید بر لزوم برنامه‌ ریزی و اجرای هرچه بیشتر و مفید تر برنامه‌های آموزشی در این زمینه خاطرنشان کرد:

اجرای برنامه‌های آموزشی آنچنان باید به‌طور دائم برای کارکنان در نظر گرفته شود و عملیاتی شود که هر فرد به طور خودکار اول به فکر ایمنی باشد بعد کار. علاوه بر این پیمانکاران طرف قرارداد نیز باید در نظر داشته باشند مدیریت فولاد با انجام هر نوع کار غیرایمن، شدیداً برخورد می‌نماید چراکه ما معتقدیم همانگونه که ایمنی کارکنان موجب اعتلای سازمان است، در عین حال انجام کار غیرایمن نیز می‌‌تواند به نیروی انسانی که ارزشمند‌ترین سرمایه شرکت است لطمات جبران ناپذیری وارد آورد.

وی در ادامه با اشاره به رکوردهای کسب شده در ماه‌های اخیر خاطرنشان کرد: باید ساز و کار حمل محصول به مقصد مشتریان به گونه‌ای باشد که در کوتاهترین زمان ممکن محصول سفارش داده شده با کیفیت مطلوب به دست مشتریان برسد.

در این جلسه هریک از معاونین و مدیران شرکت گزارش‌هایی از عملکرد حوزه‌های تحت مدیریت خود در جلسه مطرح نمودند و مشکلات و چالش‌های موجود را با مدیرعامل شرکت مورد بحثو بررسی قراردادند و در خصوص راهکارهای مطرح شده به تبادل نظر پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز