خبرگزاری کار ایران

تا پایان مهرماه صورت می گیرد:

راه اندازی ۱۵ ایستگاه مطالعه در استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۸۴

کارشناس ایستگاه مطالعه اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان از راه اندازی ۱۵ ایستگاه مطالعه در فاز چهارم و پنجم ایستگاههای مطالعه تا اواخر مهر ماه در این استان خبر داد.

ایلنا: کار‌شناس ایستگاه مطالعه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان از راه اندازی ۱۵ ایستگاه مطالعه در فاز چهارم و پنجم ایستگاههای مطالعه تا اواخر مهر ماه در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان، احسان زمانی اظهار داشت: ایستگاه مطالعه طرح ملی نهاد کتابخانه‌های عمومی است که در راستای ارتقای مطالعه مفید و توجه به منویات مقام معظم رهبری راه اندازی شده است.

وی افزود: تاکنون ۱۶ ایستگاه مطالعه در شهر اصفهان و ۴ ایستگاه در شهرستانهای استان به بهره برداری رسیده است و با راه اندازی این دو فاز مجموعا ۳۵ ایستگاه را در استان اصفهان خواهیم داشت.

زمانی گفت: از این ۱۵ ایستگاه به هر یک از شهرستانهای شاهین شهر، کاشان، خمینی شهر، شهرضا و اصفهان دو سازه اختصاص یافته است.

کار‌شناس ایستگاه مطالعه استان ادامه داد: در این فاز همچنین به شهرهای فلاورجان، نجف آباد، زرین شهر، نائین و گلپایگان نیز پنج سازه اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: در ایستگاه‌های مطالعه هر فرد می‌تواند با مراجعه به این ایستگاه، کتاب مورد علاقه خود را انتخاب و در محل ایستگاه و یا هر محل دیگرى مطالعه کرده و حداکثر پس از پانزده روز به همین ایستگاه یا هر یک از ایستگاه‌های مطالعه در سراسر کشور و یا به یکى از کتابخانه‌هاى عمومى تحت پوشش نهاد کتابخانه‌هاى عمومى بازگرداند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز