خبرگزاری کار ایران

به مدت چهار سال دیگر؛

سکان اداره شهر اصفهان در دستان سقائیان نژاد ماند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۷۱

براساس رای‌گیری ۴ مهر ماه، شورای چهارم اسلامی شهر اصفهان، سیدمرتضی سقاییان‌نژاد با کسب ۱۳ رای به مدت ۴ سال دیگر در سمت شهردار اصفهان ماندگار شد.

ایلنا: براساس رای‌گیری ۴ مهر ماه، شورای چهارم اسلامی شهر اصفهان، سیدمرتضی سقاییان‌نژاد با کسب ۱۳ رای به مدت ۴ سال دیگر در سمت شهردار اصفهان ماندگار شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، درجلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، پس از چند هفته رایزنی در خصوص انتخاب شهردار اصفهان، در نهایت صبح روز ۴ مهرماه رای گیری در شورای اسلامی شهر اصفهان برای انتخاب شهردار کلان شهر اصفهان آغاز شد و طی آن سید مرتضی سقاییان نژاد با اخذ ۱۳ رای از ۲۱ رای اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به عنوان شهردار کلان شهر اصفهان انتخاب شد.

در این رای گیری دیگر نامزد تصدی شهرداری اصفهان، دکتر صبوری توانست تعداد ۴ رای از آرای اعضای شورای شهر را از آن خود کند. وهمچنین ۴ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، در این جلسه رای سفید به صندوق انداختند.

این در حالی است که شورای شهر اصفهان پس ازآغاز به کار خود تا کنون بیش از هزار نفر ساعت وقت گذاشت تا گزینه خود جهت تصدی شهرداری اصفهان را معرفی کند و پس از کش و قوس‌های فراوان و برگزاری جلسات فراوان و بررسی کارنامه بیش از ۶۰ نفراز کاندیداهای این پست، سرانجام کلید شهرداری اصفهان به دست سید مرتضی سقائیان نژاد رسید.

سرانجام از بین دو گزینه به عنوان شهردار که به مرحله نهایی راه یافتند، مهندس صبوری و دکتر سقائیان نژاد گزینه های نهایی بودند. و سقائیان نژاد گوی سبقت را از صبوری در کلید دارشدن سمت شهردار اصفهان ربود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز