خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان تاکید کرد:

در استان اصفهان ظرفیت و بستر های لازم برای کاربرد دانش وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۱۰

دانشجویان علمی کاربردی حلقه پیوند بین یافته های علمی و نیازهای جامعه هستند.

ایلنا:، حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی در جشن آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه علمی کاربردی واحد فرهنگ و هنر شماره یک گفت: دانشجوی موفق کسی است که پیش از این که هدفش کسب درجه علمی باشد به فکر کاربست درجه علمی خود در جامعه باشد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، وی افزود: امروزه دراستان اصفهان ظرفیت ها و همچنین بستر های لازم برای کاربرد دانش وجود دارد، امیدوارم دانش آموختگان مجموعه علمی کاربردی بتوانند یافته های علمی خود را در عرصه عملیات میدانی به کاربندد و این یکی از اصلی ترین اهداف این دانشگاه است.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: بسیاری از کارهای فرهنگی بریافته های تجربی و شهودی استوار است که لازم است تدریجا این امور بر پایه دانش و مهارت های علمی انباشته شده استوار شود.

وی با اشاره به این که دانشگاه علمی کاربردی واحد فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان از نظر کمی و کیفی از واحد های نمونه استان اصفهان است خاطر نشان کرد: امیدوارم با حضور و تلاش کادر آموزش و دانشجویان این دانشگاه همیشه نمونه باشد و مرزهای دانش را بشکافد و نیاز های کاربردی جامعه با توان و تجربه کسب شده در این دانشگاه بر طرف شود.

گفتنی است جشن آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه علمی کاربردی واحد فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان با حضور جمعی از مسوولان، کادر آموزشی و دانشجویان این هنرستان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز