خبرگزاری کار ایران

معاون توانبخشی بهزیستی استان اصفهان:

حدود ۱۳ هزار ناشنوا در استان اصفهان شناسایی شده اند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۲۵

همزمان با گرامیداشت روز جهانی ناشنوایان، سید اصغر فیاض معاون توانبخشی بهزیستی استان اصفهان در برنامه زنده تلویزیونی صبح اصفهان حضور پیدا کرد تا درجهت اطلاع رسانی و آگاهی به جامعه هدف و مردم استان اصفهان، خدمات و فعالیتهای اداره کل بهزیستی استان اصفهان را تشریح نماید.

ایلنا: همزمان با گرامیداشت روز جهانی ناشنوایان، سید اصغر فیاض معاون توانبخشی بهزیستی استان اصفهان در برنامه زنده تلویزیونی صبح اصفهان حضور پیدا کرد تا در جهت اطلاع رسانی و آگاهی به جامعه هدف و مردم استان اصفهان، خدمات و فعالیتهای اداره کل بهزیستی استان اصفهان را تشریح نماید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در ابتدای این گفتگوی تلویزیونی، فیاض، معاون توانبخشی بهزیستی استان اصفهان، گزارشی جامع در خصوص وضعیت ناشنوایان استان اصفهان در سال جاری ارائه نموده و گفت: در بانک اطلاعات مددجویی بهزیستی استان اصفهان حدود ۱۳ هزار ناشنوا در سطح استان شناسایی شده که ۱۰ هزار ناشنوا دارای پرونده ی دریافت خدمات از این اداره هستند.

وی گفت: این اداره کل از بدو تولد هر انسانی آماده خدمت رسانی به افراد جامعه است که در مبحثناشنوایی غربالگری شنوایی را می توان جهت شناسایی و ارائه خدمات پیشگیرانه از وجود این معلولیت عنوان کرد.

در ادامه فیاض با اشاره به انواع خدمات ارائه شده بهزیستی استان به ناشنوایان گفت: این افراد با توجه به وجود نقص در حس شنوایی قادر هستند از حواس دیگر بخوبی بهره بگیرند. وی فعالیت ناشنوایان را در گروه های مختلفی از جمله هنری، فنی و تخصصی نام برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز