خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان:

سالمندان نیاز به وقت گذرانی پر بار و سالم دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۵۸

همزمان با نهم مهر ماه روز جهانی سالمند مراسم جشنی با حضور بیش ۵۰۰ نفر از فرهیختگان استان اصفهان در سالن اجتماعات هلال احمراصفهان برگزار شد.

ایلنا: همزمان با نهم مهر ماه روز جهانی سالمند مراسم جشنی با حضور بیش ۵۰۰ نفر از فرهیختگان استان اصفهان در سالن اجتماعات هلال احمراصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان، درابتدای این مراسم مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، از اختصاص یک هفته به موضوع سالمندان خبر داد و گفت: سالمندان با توجه به شرایط سنی و عدم اشتغال جدی، احتیاج به وقت گذرانی پر بار و سالم به اقتضای شرایط جسمی خود دارند.

محمود محمد زاده، احتیاجات دوران سالمندی را احتیاجات عاطفی، احتیاجات معیشتی، احتیاج به تفریح، احتیاج به شرکت در زندگی اجتماعی وامنیت برشمرد.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، با بیان اینکه سالمندانی که علیرغم سن بالا در فعالیت های اجتماعی حضور دارند و از روابط اجتماعی نسبتا خوبی برخوردارند، به بیماری های مختلف به ویژه بیماری های روانی کمتر دچار می شوند گفت لازم است محیط مناسبی برای زندگی و گذراندن اوقات فراقت این عزیزان در نظر گرفته شود.

محمد زاده حضور سالمندان کنار خانواده را مایه خیر و برکت و آرامش و امنیت در زندگی جوانان عنوان کردو حضور بزرگان در کنار خانواده را باعثتحکیم خانواده دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز