خبرگزاری کار ایران

در اصفهان برگزار می‌شود:

دومین دوره مسابقه عکاسی اورژانس

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۰۴

دومین دوره مسابقه عکاسی اورژانس با موضوع خدمات و امداد رسانی در حوادثبا هدف حفظ و ثبت لحظات ناب امداد رسانی ماموران اورژانس در استان اصفهان برگزار می‌شود.

ایلنا: دومین دوره مسابقه عکاسی اورژانس با موضوع خدمات و امداد رسانی در حوادثبا هدف حفظ و ثبت لحظات ناب امداد رسانی ماموران اورژانس در استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادثو فوریت‌های پزشکی اصفهان در این باره اظهار داشت: علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۳۰ دی ماه امسال به ایمیل Ravabet @ ems. mui. ac. ir و یا در قالب CD به آدرس اصفهان – خیابان چهارباغ بالا - چهارراه نظر - ابتدای نظر شرقی - مدیریت حوادثو فوریت‌های پزشکی - واحد روابط عمومی ارسال نمایند.

مزروعی، با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب آثار ارسالی انتقال حس و نقش اورژانس در امداد رسانی و حوادثاست ادامه داد: تدارک این برنامه از سوی مرکز مدیرت حوادثو فوریت‌های پزشکی کشور، در سال گذشته بود که اولین دوره آن نیزاز بین ۳۰۰ اثر ارسالی با موبایل و دوربین بود که ۲۸ اثر در این رابطه برگزیده شدو در نمایشگاه عکس دومین کنگره ملی فوریت‌های پزشکی کشور به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: علاقه مندان جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره ۶۲۷۳۲۳۳ و یا سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۷۵۱۱۱۵ تماس حاصل نمایندهمچنین محدودیتی در تعداد آثار ارسالی نمی‌باشد و عکس‌ها باید در سایز A۳ و حجم ۳۰۰ کیلوبایت فرستاده شود ونامگذاری عکس‌ها باید به صورت نام و نام خانوادگی، شماره عکس، نام عکس و استان باشد.

مزروعی اظهار داشت: همچنین به آثار برگزیده جوایز نفیسی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز