خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون توسعه توان اقتصادی و بازرگانی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد:

برگزاری همایش بزرگداشت نخستین بانوی مسلمان ۲۲ مهرماه در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۴۷

بانوان در ایران همواره در درآمد و هزینه‌های خانوارها نقش مهمی ایفا می‌کنند و باید شرایطی ایجاد شود که از ظرفیت آنان در جامعه به درستی استفاده شود.

ایلنا: بانوان در ایران همواره در درآمد و هزینه‌های خانوارها نقش مهمی ایفا می‌کنند و باید شرایطی ایجاد شود که از ظرفیت آنان در جامعه به درستی استفاده شود.

رییس کمیسیون بانوان اتاق بازرگانی اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایلنا از برگزاری نشست زنان بازرگان کشورهای اسلامی به همت کانون زنان بازرگان ایران در ابتدای آبان ماه در تهران خبر داد.

زهرا اخوان نسب ادامه داد: همایش بزرگداشت نخستین بانوی مسلمان حضرت خدیجه در ۲۲ مهرماه نیز به میزبانی اتاق اصفهان تحقق می‌پذیرد که هدف اصلی آن نقش و اثرگذاری بانوان مسلمان در فضای اقتصادی با حضور کار‌شناسان است.

وی با اشاره به اینکه همکاری بخش‌های مختلف شهر اصفهان در توسعه فعالیت اقتصادی بانوان موثراستاظهار داشت: کسب و کار خانگی بانوان یکی از رویکردهای مهم برای توانمند سازی آنان در عرصه اقتصادی است.

اخوان نسب ادامه داد: در حال حاضرمشکل عمده مشاغل خانگی بازاریابی محصولات تولید شده است که ایجاد همکاری بین افراد مشغول در مشاغل خانگی می‌تواند در بازاریابی محصولات کمک کند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ درصد شاغلین کشورهای توسعه یافته در منازل خود به فعالیت اقتصادی می‌پردازند ادامه داد: هم اکنون ۴ میلیون دانشجو در سراسر کشوروجود داردکه بیش از ۶۰درصد دانشجویان را بانوان تشکیل می‌دهند و با وجود تلاش و هزینه بسیار برای تحصیل در بخش درآمدزایی سهم آنان بسیار اندک است.

وی همکاری کمیسیون بانوان اتاق بازرگانی اصفهان را با سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری در راستای تقویت مشاغل خانگی مورد اشاره قرار داد وگفت: در همین رابطه نیز نشست زنان بازرگان کشورهای اسلامی به همت کانون زنان بازرگان ایران در ابتدای آبان ماه در تهران برگزار می‌شود.

رییس کمیسیون بانوان اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه این همایش به صورت دوسالانه برگزار می‌شود و نمایشگاه جنبی در حاشیه این نشست برپا می‌شودادامه داد: همایش بزرگداشت نخستین بانوی مسلمان حضرت خدیجه در ۲۲ مهرماه نیز به میزبانی اتاق اصفهان تحقق می‌پذیرد که هدف اصلی آن نقش و اثرگذاری بانوان مسلمان در فضای اقتصادی با حضور کار‌شناسان است.

گفتگو از: زهرا نصیری

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز