خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

انتظار می‌رود رسانه‌ها از کارهای درست حمایت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۸۹

رسول زرگرپور استاندار اصفهان در نشستی صمیمی با مدیران اصحاب رسانه در استان، از خواسته‌ها، نیاز‌ها و مسائل رسانه‌ها مطلع شد و انتظارات متقابل مدیریت استان، از اصحاب رسانه از جمله راه اندازی یک روزنامه ملی را مطرح نمود.

ایلنا: استاندار اصفهان انتظارات خود را از اصحاب رسانه بیان نمود: حمایت معقولانه، اطلاع رسانی منصفانه، نقد هدایت گرانه. اصفهان درخور برخورداری از یک روزنامه ملی است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور استاندار اصفهان در نشستی صمیمی با مدیران اصحاب رسانه در استان، از خواسته‌ها، نیاز‌ها و مسائل رسانه‌ها مطلع شد و انتظارات متقابل مدیریت استان، از اصحاب رسانه از جمله راه اندازی یک روزنامه ملی را مطرح نمود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه رسانه‌ها را می‌شناسم، نقش آن را می‌دانم و به رسالت رسانه و تأثیرات آن آگاهم، ‌اظهار داشت: ارتباط رسانه با مدیران و مسئولان ارتباطی دو سویه است و تعامل باید از هر دو طرف وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه بخشی از مطالبات رسانه‌ها که به حوزه استانداری مرتبط است را پیگیری خواهیم نمود، اذعان داشت: بسیاری از مسائل و مطالبات رسانه‌ها مربوط به وزارت ارشاد است.

رسول زرگرپور با اشاره به اینکه رسالت رسانه‌ها حمایت معقولانه، اطلاع رسانی منصفانه و نقد هدایت گرانه است، ‌تصریح کرد: هر فرد در هر جایگاهی خوب است قبل از هر اقدامی به این مسئله بیندیشد که این عمل چه مشکلی را از مردم حل خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه هر اقدام و فعالیتی قابل نقد است، ‌تأکید کرد: انتقاد باید سازنده و در راستای بهبود امور باشد و باید به جای نقد افراد به نقد موضوعات و برنامه‌ها پرداخته شود.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: وظیفه من حمایت از تمام نهادهای استان است و اگر در جایی حمایت خود را اعلام نمودم به معنای حمایت ویژه نیست.

وی ادامه داد: از کلیه فعالیت‌ها و پیشنهادات درست و منطقی حمایت می‌نمایم و هر کجا انتقادی وارد است نیز مطرح می‌کنم چرا که املا نانوشته غلط ندارد.

زرگرپور در خصوص مسائل و مشکلات استان تصریح کرد: باید ریشه مشکلات را در داخل استان جستجو کنیم و با استفاده از ظرفیت‌های درونی که داریم و استفاده از نیروی انسانی کارآمد مشکلات را حل نماییم.

وی افزود: به دنبال فعالیت‌های قابل تقدیری که مسئولان در دو دهه گذشته انجام داده‌اند، در این خطه از ایران نه تنها توسعهٔ در شأن و تراز آن اتفاق نیفتاده است بلکه در سطح دیگر شهر‌ها نیز توسعه و پیشرفت صورت نپذیرفته است.

استاندار اصفهان در مورد مترو اظهار داشت: مشکلی برای انتقال واگن‌های مترو به اصفهان وجود ندارد ولی از آنجا که مخالف انجام کارهای نمایشی هستم، قبل از انتقال واگن‌ها اعلام تکمیل عملیات ساخت مترو جهت بهره برداری الزامی است.

وی اولویت برنامه‌های خود در استان را در پنج محور تعادل، همدلی و هم افزایی نیرو‌ها، مسئله آب، ‌مسائل زیست محیطی، برقراری تعادل منطقه‌ای و پرداختن به ابرپروژه‌ها دسته بندی نمود.

زرگرپور همچنین بر اصل پایداری نیرو‌ها مشروط بر میانه رو بودن، متخصص بودن، داشتن تجربه کافی و داشتن روحیه تعامل و همکاری تأکید کرد.

وی افزود: دایره گزینش ما بر این چهار اصل استوار است و کسانی که در رده‌های مختلف مشغول فعالیت هستند بر سمت خود باقی خواهند ماند مگر اینکه حائز این ویژگی‌ها نباشند.

استاندار اصفهان خود را مدیون مردم اصفهان دانست و اعلام نمود: تا لحظه‌ای که توان خدمت به همشهریانم را داشته باشم دریغ نخواهم نمود و در صورتی که توانایی خدمت را در خود نبینم صحنه را ترک خواهم کرد.

وی اذعان داشت: مطالبات مسئولان رسانه مبنی بر تشکیل کارگروه فرهنگ و شورای اطلاع رسانی پس از بررسی‌های لازم عملی خواهد شد.

زرگرپور همچنین مدیران استان را موظف به پاسخگویی به رسانه‌ها دانست و افزود: در استانداری نیز به صورت مداوم نشست‌های مطبوعاتی خواهیم داشت و پاسخگو خواهیم بود.

وی در پایان خواستار دقت نظر اصحاب رسانه در مبحثانتقادات و مبنا قرار دادن آمارهای مستند و متوسط کشوری در تحلیل‌ها و گزارشات شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز