خبرگزاری کار ایران

قدرت‌ا… ایزدی در بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان تاکید کرد:

از زحمات استاد کسایی و رضا ارحام صدر در عرصه فرهنگ و هنر قدردانی کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۴۱

در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان و در مراسمی از زحمات و تلاش‌های قدرت ا.. ایزدی(آقا رشید) در سالن گل نرگس اصفهان تقدیر شد.

ایلنا: در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان و در مراسمی از زحمات و تلاش‌های قدرت ا.. ایزدی(آقا رشید) در سالن گل نرگس اصفهان تقدیر شد. قدرت ا… ایزدی هنرمند اصفهانی دراین مراسم ضمن تاکید به جایگاه هنرمندان گفت: وظیفه داریم یادی کنیم از هنرمندانی که زحمات بسیاری در عرصه فرهنگ و هنر اصفهان کشیدند؛ هنرمندانی چون استاد کسایی و رضا ارحام صدر که برای ما و این استان و هنر آن زحمات بسیاری کشیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان قدرت الله ایزدی با حضور در صحنه گفت: دوستتان دارم اندازه نصف جهان، زاینده رود وقتی حیات و آب داشته باشد و ماهی هم داشته باشد. انشاءالله همه موفق باشند. جا دارد یادی کنیم از دلاور مردان کشور و شهیدان که با جان نثاری آن‌ها امروز در کنار هم هستیم.

وی در ادامه با لحن طنز آمیزی گفت: به میهمانان خیرمقدم می‌گویم. میهمانانی که از کشورهای مختلف به ایران آمدند و میهمانانی که از جای جای ایران آمدند، امیدوارم در این چند روز اقامت آن‌ها خوش بگذرد همه چیز برای آن‌ها رایگان است!

قدرت‌الله ایزدی در ادامه به هنرنمایی پرداخت و با تغییر صدا و اجرای خوبی ارایه داد.

وی در ادامه گفت: وقتی عزیزان به دفتر آمدند و گفتند از من قرار است تقدیر شود گفتم من فکر کردم هنرمندانی که قدشان از من بلند‌تر است، حضور دارند. هنرمندانی که چهره آن‌ها زیبا‌تر از من است چرا من، به هرحال من به عنوان یک خادمین کوچک طنز از جشنواره سپاسگزارم من سال گذشته همین موقع‌ها که جشنواره برگزار شده بود حال مساعدی نداشتم. در بیمارستان جشنواره را دنبال کردم شهردار محترم و اقای میرعلایی به اتفاق سرکارخانم چراغی به عیادت من آمدند به لطف این عزیزان بود که من روی پا بایستم.

توسط شهردار اصفهان ورئیس شورای شهربا اهداء لوح تقدیر و هدیه از قدرت‌الله ایزدی تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز