خبرگزاری کار ایران

ناصر طهماسب:

امیدوارم فیلم‌هایی که برای کودکان ساخته می‌شود افزایش یابد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۶۲

بزرگداشت ناصر طهماسب صدای ماندگار سینما و تلویزیون درجشنواره بیست و هفتم کودکان

ایلنا: در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان از ناصر طهماسب دوبلور پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ طهماسب دوبله بسیاری از کارتون‌های دوران کودکی ما را برعهده داشته و صدای خاص و متمایز او سبب شده بسیاری از نقش‌های ماندگار سینما و کارتون‌های دوران کودکی ما با صدای این دوبلور عجین باشد. به عنوان نمونه می‌توان از صدای ماندگار این استاد بر شخصیت یوگی در مجموعه کارتون‌های یوگی و دوستان اشاره کرد.

طهماسب با حضور برروی سن برای سینمای کودک آرزو کرد تا تعداد فیلم‌هایی که برای کودکان ساخته می‌شود افزایش یابد.

وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: در مقدمه کتاب شازده کوچولو آمده است این کتاب برای کودکان و بزرگسالان نوشته شده است و من خواندن این کتاب را به همه توصیه می‌کنم. بزرگسالان باید بدانند بچه‌ها ما را نگاه می‌کنند و باید مراقب رفتارمان باشیم.

برای ارایه لوح تقدیر و جایزه این هنرمند احمد میرعلایی همراه دو نماینده مجلس شورای اسلامی روی سن آمدند. دبیر جشنواره با اطلاع رسانی در مورد تشکیل کمیسیون کودک و نوجوان در مجلس شورای اسلامی به حضار گفت: دکتر قاسم جعفری نماینده بجنورد و علیرضا توکلی نماینده بافق و محمد دهقانی نماینده طرقبه به صورت خودجوش این کمیسیون را تشکیل دادند و امیدواریم قدم‌های موثری برای این گروه سنی در مجلس شورای اسلامی برداشته شود.

جعفری نماینده بجنورد با حضور بر روی صحنه گفت: من به نمایندگی از نمایندگان خانه ملت می‌گویم مجلس به فکر همه شما کودکان و نوجوان است و دست همه کسانی که در این مسیر خانه ملت را یاری می‌کنند می‌فشاریم.

سیداحمد میرعلایی افزود: امیدوارم نمایندگان مجلس سینمای ایران را هم حمایت کنند چراکه بودجه سینما بسیار کم است و با حمایت مجلس و دولت سینماگران می‌توانند در ساخت فیلم برای کودکان بردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز