خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پنجمین یادواره شهدای روحانی استان اصفهان تاکید کرد:

بدون وجود ایران هیچ گرهی از خاورمیانه باز نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۵۷

موضع رهبری در ارتباط با دشمنان کشور هیچ‌گونه تغییری پیدا نکرده است؛ نرمش قهرمانانه‌ی مد نظر رهبر معظم انقلاب، انعطاف همراه با اتکاء به قدرت و عزت را برای همه تداعی می‌کند.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موضع رهبری در ارتباط با دشمنان کشور هیچ‌گونه تغییری پیدا نکرده است؛ نرمش قهرمانانهٔ مد نظر رهبر معظم انقلاب، انعطاف همراه با اتکاء به قدرت و عزت را برای همه تداعی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ حجت‌الاسلام علی سعیدی در آئین پنجمین یادواره شهدا و ایثارگران روحانی استان اصفهان، که با حضور مقامات استانی و کشوری و در مدرسه صدر بازار برگزار شد با اشاره به اینکه در حال حاضر به همگان ثابت شده که بدون وجود ایران، هیچ گرهی در خاورمیانه باز نمی‌شود ادامه داد: هم اکنون برخی دولتمردان توجه خود را به دیپلماسی معطوف کرده‌اند اما باید یادمان باشد مشکل کشور ما در حال حاضر تنها مشکل هسته‌ای نیست.

وی تصریح کرد: برخی افراد و دولتمردان برطرف کردن مشکلات ایران را از دیدگاه بیرونی و بعضی‌ها نیز از دیدگاه درونی کشور نگاه می‌کنند ولی نفوذ ایران سبب شده که تمایل دشمن برای مذاکره افزایش یابد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر دو دیدگاه در مورد مسائل کشور وجود داردادامه داد: به همگان ثابت شده که بدون وجود ایران، هیچ گرهی در خاورمیانه باز نمی‌شود.

سعیدی؛ در مورد برخی شایعات مطرح شده مبنی بر اینکه گروهی از مردم از تحریم‌ها خسته شده‌اند، گفت: به طور حتم چنین شایعاتی نگران کننده است.

وی با اشاره به اینکه تغییر وضعیت پیروان، احتمال تحول تاکتیکی یک رهبر الهی را در پی دارد، افزود: میزان ایجاد تهدید نسبت به یک امر، ایجاد تغییر تاکتیک فراخور زمان را نیز، می‌سر می‌سازد.

سعیدی در مورد تفاوت سیره سیاسی رهبران الهی از ابتدای تاریخ تاکنون، اظهار داشت: پاسخ به چگونگی اختلاف سیره سیاسی رهبران الهی باید به گونه‌ای روشن برای جامعه مطرح شود.

وی با تقسم بندی امور، به دو بخش متغیر و ثابت گفت: اصول ثابتی مانند خدامحوری، جهاد با دشمنان، اصل دین‌مداری و حفظ دین و استقامت در راه هدف از اصولی هستند که همواره و از زمان حضرت نوح(ع) تا امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب ادامه داشته و دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه تمام رهبران الهی آرمان گرا بوده‌اند، بیان داشت: برای انجام رسالت رهبران الهی باید فردسازی، ملت سازی، دولت سازی و امت سازی را پشت سر هم مد نظر قرار داد. تمامی رهبران الهی در انجام امور ثابت همواره موضعی مشخص و ثابت داشته‌اند.

وی با اشاره به امور متغیر و تاکتیکی که رهبران الهی همواره و با توجه به شرایط زمانی باید در دستور کاری خود قرار دهند، اظهار داشت: شیوه وضع احکام، شیوه تبلیغ دین، تغییر موضع رهبری برای حفظ اصول نظام، از جمله امور تاکتیکی هستند که تنها در اختیار رهبر و از سوی ایشان قابل استفاده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز