خبرگزاری کار ایران

در طول شش سال گذشته؛

خشکسالی پنج هزار میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به کشاورزان اصفهان خسارت زد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۹۸

در طول شش سال متوالی خشکسالی در استان اصفهان رقم پنج هزار میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به طور مستقیم به کشاورزان وارد کرده است.

ایلنا: در طول شش سال متوالی خشکسالی در استان اصفهان رقم پنج هزار میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به طور مستقیم به کشاورزان وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان در این خصوص گفت: بودجه عمرانی استان اصفهان معادل ۶۰۰ میلیارد تومان در سال است که می‌توان دریافت که شش سال خشکسالی بیش از ۱۰ برابر بودجه سالانه به کشاورزی زیان وارد کرده است.

احمد صفی با بیان اینکه ۱۰ درصد منابع صندوق توسعه ملی به کشاورزی تعلق دارد، گفت: تعداد هشت هزار طرح بخش کشاورزی در استان به بانک‌ها معرفی شده‌اند که حدود شش هزار و ۵۰۰ طرح مورد تایید قرار گرفته است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان ادامه داد: حدود چهار هزار طرح مورد تعیین تکلیف قرار گرفته است که رقم ۳۵ میلیارد تومان منابع مالی به آن تخصیص یافته است.

صفی یادآور شد: ۵۹ درصد منابع به طرح‌های دامداری، ۱۲ درصد گلخانه‌ای و باقی ارقام شامل آب و خاک، کشاورزی و… اعطا شد.

وی اظهار داشت: ۱۶۳ میلیارد تومان اعتبارات مصوب عمرانی جهاد کشاورزی استان توسط دولت واریز نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز