خبرگزاری کار ایران

مدیر امور برق شهرستان گلپایگان در گفتگو با ایلنا خبر داد:

با اجرای تعمیرات تخصصی خاموشی‌های گلپایگان در ۶ ماهه اول ۲۴ درصد کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۸۸

با انجام تعمیرات صورت گرفته وباهزینه ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال در ۶ ماهه اول امسال تعدادخاموشی های شهرستان گلپایگان درسال ۹۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۴درصد کاهش یافته است.

ایلنا: مدیرامور برق گلپایگان از جذب ۷۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار توسط امور برق گلپایگان در ۶ ماهه نخست سال خبر داد.

شاپورحدادی پور در گفتگو با خبرنگار ایلنا در گلپایگان اظهار داشت: در مدت ۶ ماه مبلغ ۷ میلیارد ریال از بودجه عمرانی شهرستان جذب شده که این مبلغ از ردیف بودجه شهرستان و از محل اعتبارات شرکت توزیع برق استان اصفهان هزینه شده است.

وی با اشاره به اهم پروژه‌های انجام شده در این مدت افزود: برق‌رسانی به مسکن مهر جوانان شهر گوگد با هزینه ۴۹۸ میلیون ریال، ۲۰ کیلوولت برقرسانی به چاه آبدرلا ۲۲۰ میلیون ریال، بهینه سازی و جابجایی شبکه و پست روستای رباط ملکی ۸۰میلیون ریال از جمله پروزه‌های اجرا شده در این مدت بوده است.

مدیر امور برق گلپایگان تصریح کرد: بهینه سازی و جابجایی شبکه فشار ضعیف محله فیلاخص گلشهر با اعتباری بالغ بر ۲۰۴ میلیون ریال، برقرسانی به مشترکین جدید۲میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و کابلکشی ۲۰ کیلوولت و نصب ترانس و بهینه سازی فشار ضعیف خیابان شهید احمدی ۴۶۰ میلیون ریال از دیگر فعالیت‌های اداره در ۶ ماه نخست سال است.

وی ادامه داد: همچنین تعویض کنتورهای معیوب عادی و دیماندی با صرف هزینه‌ای برابر ۴۶۰ میلیون ریال، رفع حریم و رفع نقاط خطرساز ۴۰۹ میلیون ریال، حوادثو اتفاقات شبکه‌ها و پستهای توزیع ۱۹۰ می‌لون ریال، حوادثو اتفاقات شبکه‌ها و پست‌های توزیع ۱میلیاردو پنجاه میلیون ریال و تکمیل برقرسانی به واحدهای مسکن مهر جاده کوچری یک میلیاردو ۲۳ میلیون ریال از دیگر پروژه‌های اجرا شده در نیمه نخست سال به شمار می‌رود.

حدادی‌پور یادآور شد: در ۶ ماهه اول سال ۹۲، تعداد ۱۲۳۹ مشترک جدید به مشترکین برق شهرستان افزوده شده که تعداد کل مشترکین تا پایان شهریور ماه به ۴۵ هزار و۳۱۹ مشترک رسیده است.

گفتگو از: وحید اعظمی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز