خبرگزاری کار ایران

براثر یک بی احتیاطی در عبور از تقاطع کمربندی نجف آباد:

پدر جان خود را از دست داد و پسر راهی بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۱۴

تصادف خودروی پیکان و تریلی در جاده کمر بندی نجف آباد منجربه کشته شدن پدر و مصدومیت شدید پسرشد.

ایلنا: ساعت ۲۰:۵ بیستم مهرماه تلفن آتش نشانی نجف آباد به صدا در آمد و مردم حاضر در صحنه خبر از تصادفی هولناک در جاده کمر بندی نجف آباد(بلوار سردار صالحی) دادند. با اعلام این خبر ماموران آتش نشانی ایستگاه شماره ۲ و ۳ شهرستان نجف آباد سریعا به محل حادثه اعزام شدند که متاسفانه در این حادثه تلخ پدر روح ا.. اسحاقی جان خود را بر اثریک بی‌احتیاطی از دست داد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی شهرستان نجف آباد؛ که در محل حادثه حضور داشت در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: در این حادثه خودرو سواری پیکان که دارای دو سرنشین بود با شتاب از تقاطع وارد لاین سمت راست خیابان شده که در‌‌ همان حین با کامیونی که در حال حرکت در مسیر خود بوده برخورد نمود.

حسن مطوری ادامه داد: در این حادثه دو نفر از سرنشینان خودرو مصدوم شدند که راننده خودرو توسط مردم از محل خارج شده و سرنشین دوم که از ناحیه پا در خودرو گیر کرده بود؛ با حضور آتش‌نشانان در محل توسط ست هیدرولیک پای فرد آزاد شد.

وی اظهار داشت: بعد از‌‌ رهاسازی مصدومان از خودرو مصدومین توسط نیروهای امدادی اورژانس به بیمارستان منتظری انتقال داده شدند و متاسفانه در این حادثه راننده خودرو بلافاصله جان خود را از دست داد.

وی گفت: محمد اسحاقی ۶۲ ساله به دلیل خونریزی داخلی در بیمارستان فوت نمود و حال سرنشین دیگر هم وخیم گزارش داده شده است.

وی اضافه کرد: سرنشین دیگر خودروی پیکان روح اله اسحاقی که ۳۰ سال سن دارد به دلیل ضربه مغزی و خونریزی داخلی در بیمارستان منتظری نجف آباد تحت عمل جراحی قرار گرفت و درحال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

مطوری این مسئله را نیز یادآور شد که دو نفر سرنشین پیکان نسبت پدر و پسری با هم دارند.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی شهرستان نجف آباد اظهار داشت: این حادثه در جاده کمر بندی نجف آباد و در بلوار سردار صالحی به وقوع پیوست و راننده تریلی تنها دچار خراش‌های سطحی شد.

گزارش از: زهرا نصیری

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز