خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار اصفهان؛

شهردار نجف آباد معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۵۶

انتخاب شهردار جدید هموراه به عنوان یک گردنه پر پیچ و خم برای شورای شهر منتخب مردم مطرح بوده و شورای شهر نجف آباد موفق شد از این مرحله دشوار با انتخاب فردی شایسته و لایق به خوبی عبور کند.

ایلنا: استاندار اصفهان در آئین تودیع و معارفه شهردار نجف آباد گفت: انتخاب شهردار جدید هموراه به عنوان یک گردنه پر پیچ و خم برای شورای شهر منتخب مردم مطرح بوده و شورای شهر نجف آباد موفق شد از این مرحله دشوار با انتخاب فردی شایسته و لایق به خوبی عبور کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان رسول زرگر‌پور؛ با یادآوری مجاهدت‌های مردم نجف آباد در طول سالهای دفاع مقدس افزود: در طول سالهای پس از انقلاب توسعه شهری به عنوان یکی از شاخصه‌های آبادانی یک منطقه و موفقیت مدیران مطرح بوده ولی عواملی مانند خسارات جنگ تحمیلی و آثار سوء دوران حاکمیت پهلوی‌ها این مقوله را طی سال‌ها با مشکلاتی روبه رو کرده است.

وی اظهارداشت: امیدوارم همکاری خوب مردم و مسئولین دیگر دستگاه‌ها با شهردار جدید نجف آباد به منظور نیل به اهداف کوتاه و بلند مدت پیش بینی شده و الگو شدن این شهر در میان دیگر شهرهای کشوربه خوبی محقق شود.

محسن خندان نیز در این جلسه طی سخنان کوتاهی با تشکر از همکاری تمامی مسئولان شهرستان با مجموعه تحت مدیریتش طی شش سال اخیر افزود: باید اعتراف کرد تمامی کار‌های خوب صورت گرفته ماحصل تلاش مخلصانه و جدی کارکنان این مجموعه بوده و بنده به عنوان خادم مردم از تمامی آن‌ها به خاطر قصور و کوتاهی‌های صورت گرفته در انجام وظایف محوله عذر خواهی و طلب حلالیت می‌کنم.

مسعود منتظری شهردار جدید نجف آباد نیز با اشاره به مشکلات این شهرستان گفت: از استاندار و دیگر مسئولان استان تقاضا داریم در میزان کمک‌های دولتی به شهرداری این شهرستان تجدید نظر اساسی صورت دهند زیرا از حدود بودجه ۵۶ میلیاردی شهرداری در سال گذشته تنها۱۰ میلیارد توسط دولت پرداخت شده و بقیه از طریق عوارض مختلف توسط مردم پرداخت شده است.

گفتنی است؛ مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید نجف آباد طی مراسمی در تالار آفتاب این شهرستان با تقدیر از خدمات ۶ساله محسن خندان صورت گرفت و منتظری معاون سابق عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز